abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 januari 2020 @ 12:22:20 #26
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190825126
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:20 schreef Kyran het volgende:
Oh ja wat ik echt heel erg had deze editie is dat ik bij iedere Zeppelin nummer dacht "tering wat zijn ze goed, waarom luister ik dit niet vaker".
Ja :( , waarom luister je die niet vaker? :P

Ik luister ook nooit iets van hen. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2020 @ 12:25:11 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190825159
Bij ieder volgende nummer op Spotify heb ik nu de neiging om hier iets te posten _O-

Pavlov enzow ...
pi_190825169
Zwarte gatgod.

Ga het zo maar even vullen met een housefeestje :Y
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 1 januari 2020 @ 12:27:03 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_190825180
ik kwam vanmorgen deze twitteraar tegen, volgend jaar maar eens tijdens de top in de gaten houden, zitten wel mooie plaatjes tussen

https://twitter.com/tekenathon
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_190825196
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:20 schreef Kyran het volgende:
Oh ja wat ik echt heel erg had deze editie is dat ik bij iedere Zeppelin nummer dacht "tering wat zijn ze goed, waarom luister ik dit niet vaker".
Dat had ik ook, net als bij Fleetwood Mac
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  woensdag 1 januari 2020 @ 12:31:57 #31
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190825223
Geinig dat de 'jonkies' hier wel de oude songs willen beluisteren, maar de 'ouwetjes' minder interesse hebben in het hedendaagse aanbod...

Heb als puber de muziek die mijn ouders speelde vaak vervloekt, terwijl ik dat nu, een paar decennia later, wel zeer kan waarderen...
pi_190825226
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:16 schreef Kyran het volgende:
Heb lijst van 1999 maar even aangezet _O_

Lijst waarbij nog niet iedere scheet van Blof en Queen in de lijst stond en wij nog onwetend waren over wat ons te wachten stond met Kensington en Coldplay _O_
Three Degrees - Dirty Old Man
Detroit Spinners - Working My Way Back To You Babe
George Harrisson - Got My Mind Set on You
Kaoma - Lambada
Harpo - Moviestar
Mary Hopkin - Those wre the days
Suzi Quatro - If you can't give me love
ELO - Turn to Stone
Petula Clark - Downtown
Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the rain begins to fall
Irene Cara - Fame
Boys Town Gang - Can't Take My Eyes Off of you
ONJ & ELO - Xanadu

Zomaar wat platen van toen die er wat mij betreft weer in mogen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_190825229
Is er eigenlijk iets van een muz SC of is daar geen behoefte aan?
pi_190825244
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Geinig dat de 'jonkies' hier wel de oude songs willen beluisteren, maar de 'ouwetjes' minder interesse hebben in het hedendaagse aanbod...

Heb als puber de muziek die mijn ouders speelde vaak vervloekt, terwijl ik dat nu, een paar decennia later, wel zeer kan waarderen...
Maar shit Als Kensington kan je toch ook niet serieus nemen als muziekliefhebber? Genoeg nieuwe muziek die ik luister maar kane2.0 nee dank je.
  woensdag 1 januari 2020 @ 12:35:12 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190825250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is er eigenlijk iets van een muz SC of is daar geen behoefte aan?
Om het zwarte gat dat de Top 2000 heeft achter gelaten te vullen is daar momenteel wellicht wel behoefte aan, maar op een gegeven moment zakt dat toch weg, denk ik.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190825264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Om het zwarte gat dat de Top 2000 heeft achter gelaten te vullen is daar momenteel wellicht wel behoefte aan, maar op een gegeven moment zakt dat toch weg, denk ik.
Ja dat idee had ik ook al.
Wil het gewoon nog niet loslaten denk ik :P
pi_190825266
Ik wil komend jaar sowieso op CCR gaan stemmen en hele albums gaan luisteren. Wat een godenmuziek blijft dat.
pi_190825273
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Om het zwarte gat dat de Top 2000 heeft achter gelaten te vullen is daar momenteel wellicht wel behoefte aan, maar op een gegeven moment zakt dat toch weg, denk ik.
Kan dan toch verder over muziek gaan? Slappe klets die je niet per se in een los topic deponeert. Concertervaringen/nieuw ontdekte muziek met een leuk cluppie mensen?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 1 januari 2020 @ 12:39:22 #39
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190825290
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Kan dan toch verder over muziek gaan? Slappe klets die je niet per se in een los topic deponeert. Concertervaringen/nieuw ontdekte muziek met een leuk cluppie mensen?
Ja, dat kan inderdaad. En kan ik een periodieke update gegeven over hoe ver ik intussen ben met het luisteren en selecteren van de Top2k muziek.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190825294
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja, dat kan inderdaad. En kan ik een periodieke update gegeven over hoe ver ik intussen ben met het luisteren en selecteren van de Top2k muziek.
_O_
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  woensdag 1 januari 2020 @ 12:40:03 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190825306
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:34 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

Maar shit Als Kensington kan je toch ook niet serieus nemen als muziekliefhebber? Genoeg nieuwe muziek die ik luister maar kane2.0 nee dank je.
Niet iedereen doet dat inderdaad, maar ze scoren niet voor niets zo hoog.
Genoeg liefhebbers elders dus kennelijk...
pi_190825323
Zit even agogo van gisteren terug te kijken. Wat is Fish een oude, dikke man geworden :o
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 1 januari 2020 @ 12:43:21 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190825339
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is er eigenlijk iets van een muz SC of is daar geen behoefte aan?
Die was er wel, maar dat was geen blijvertje.
Er zijn diverse topic reeksen binnen MUZ die die functie hebben overgenomen...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2020 @ 12:45:06 #44
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190825349
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Geinig dat de 'jonkies' hier wel de oude songs willen beluisteren, maar de 'ouwetjes' minder interesse hebben in het hedendaagse aanbod...

Heb als puber de muziek die mijn ouders speelde vaak vervloekt, terwijl ik dat nu, een paar decennia later, wel zeer kan waarderen...
Ben zelf 37 en luister echt van alles, maar ik kan zoveel nieuwe dingen gewoon niet serieus nemen.

Suzan & Freek bijvoorbeeld. Het is niet slecht, maar het is echt gewoon niet boeiend. De singer-songwriter explosie van de afgelopen jaren is echt niet normaal meer. Iedereen die 2 woorden op papier kan zetten en 2 akkoorden kan spelen op een gitaar is opeens muzikant en wereldberoemd in Nederland.

Niet alles hoeft van Child in Time kwaliteit te zijn, maar dingen zoals Suzan & Freek zijn toch echt andere einde van dit spectrum. Ik kan daar gewoon niet serieus naar luisteren.

Dan zou ik mij eerder verdiepen in een Billie Eilish die echt met iets nieuws komt (of ik het nou kut vind of niet). Verder had ik genoeg dingen in mijn lijst staan van de afgelopen 10-15 jaar, maar dan wel meer in mijn eigen genre en niet de standaard dertien in een dozijn meuk wat op de radio gedraaid wordt.

De afgelopen decennia is radio gewoon zo standaard geworden met alles. Tot en met de jaren 90 was er zoveel meer variatie op de radio en dat wordt er nu helemaal uitgesloopt. Terwijl als je naar de top2000 kijkt er echt nog wel animo is voor metal, rock, r&b etc.

Totzover mijn onsamenhangende rant :P
pi_190825350
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zit even agogo van gisteren terug te kijken. Wat is Fish een oude, dikke man geworden :o
Tot mijn grote verbazing is Fish nog maar 61 jaar, hij lijkt minstens 10 jaar ouder
  woensdag 1 januari 2020 @ 12:46:58 #46
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_190825357
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zit even agogo van gisteren terug te kijken. Wat is Fish een oude, dikke man geworden :o
Vette vis is goed voor de mensch!
  FOK!fotograaf woensdag 1 januari 2020 @ 12:47:58 #47
842 Zorro
Z
pi_190825370
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Geinig dat de 'jonkies' hier wel de oude songs willen beluisteren, maar de 'ouwetjes' minder interesse hebben in het hedendaagse aanbod...

Heb als puber de muziek die mijn ouders speelde vaak vervloekt, terwijl ik dat nu, een paar decennia later, wel zeer kan waarderen...
Ik weet ook niet hoe dat komt. Toen ik de destijds "hedendagse muziek" leerde kennen was dat al zo. Ik was wel geinteresseerd in oudere muziek net zoals de "jonkies" nu in oudere muziek zijn geinteresseerd. Maar nu heb ik moeite met nieuwere muziek al probeer ik het wel. En ik verwacht dat wie nu jonkies zijn over een jaar of 20-30 ook merendeels niet de dan nieuwe muziek leuk vindt. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd, maar voor de meesten zal het gelden.
Waarschijnlijk om dat de muziek waarmee je opgroeit wel invloeden van oude tot heel oude muziek heeftg en je dat toch ergens herkent, terwijl nieuwe muziek gewoon echt anders is vaak.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 1 januari 2020 @ 12:48:14 #48
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190825375
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is er eigenlijk iets van een muz SC of is daar geen behoefte aan?
Er is een radio 49 topic waar sc is en geregeld radio wordt gemaakt.
pi_190825389
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben zelf 37 en luister echt van alles, maar ik kan zoveel nieuwe dingen gewoon niet serieus nemen.

Suzan & Freek bijvoorbeeld. Het is niet slecht, maar het is echt gewoon niet boeiend. De singer-songwriter explosie van de afgelopen jaren is echt niet normaal meer. Iedereen die 2 woorden op papier kan zetten en 2 akkoorden kan spelen op een gitaar is opeens muzikant en wereldberoemd in Nederland.

Niet alles hoeft van Child in Time kwaliteit te zijn, maar dingen zoals Suzan & Freek zijn toch echt andere einde van dit spectrum. Ik kan daar gewoon niet serieus naar luisteren.

Dan zou ik mij eerder verdiepen in een Billie Eilish die echt met iets nieuws komt (of ik het nou kut vind of niet). Verder had ik genoeg dingen in mijn lijst staan van de afgelopen 10-15 jaar, maar dan wel meer in mijn eigen genre en niet de standaard dertien in een dozijn meuk wat op de radio gedraaid wordt.

De afgelopen decennia is radio gewoon zo standaard geworden met alles. Tot en met de jaren 90 was er zoveel meer variatie op de radio en dat wordt er nu helemaal uitgesloopt. Terwijl als je naar de top2000 kijkt er echt nog wel animo is voor metal, rock, r&b etc.

Totzover mijn onsamenhangende rant :P
Je klinkt als een ouwe lul :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2020 @ 12:50:48 #50
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190825402
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:49 schreef Magica het volgende:

[..]

Je klinkt als een ouwe lul :P
I know right! Maar dat maakt het niet minder waar :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')