Wij blijven nog even aan de gang...quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:07 schreef Guanabana het volgende:
ben hierna wel klaar denk ik, anders blijf je aan de gang.
Fijne avond en gelukkig 2020
Fijne avond en een goed 2020quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:07 schreef Guanabana het volgende:
ben hierna wel klaar denk ik, anders blijf je aan de gang.
Fijne avond en gelukkig 2020
denk dat veel mensen bij de mist gaan lopen hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:08 schreef Sabata het volgende:
En dan te bedenken dat het in NL pas ging lopen toen je het CD-tje bij Philips producten meekreeg
Moiquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:07 schreef Alfje het volgende:
Het is hier in Groningen ook opeens dichtgetrokken
Oow.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij creëert ze echt veel warmte. Absoluut één van m'n favorieten.
veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lieve forummers,
Ik ga ook richting een feestje. Hartelijk dank voor vele leuke en fijne momenten. Na jarenlang tussen chat en fok te hebben gependeld is de keuze voor alleen Fok! dit jaar uitstekend bevallen. Op een gekke manier voelt t een week lang alsof je hier met bekenden zit die je eenmalig treft en waar je dan weer van uiteen gaat. Maar we vinden elkaar weer volgend jaar. Zal af en toe nog wel meeposten op mobiel vanavond, maar voor nu nog hele fijne uren en geniet van wat nog komen gaat (of erger je eraan). Dag lieve mensen![]()
Annemiek is liev. Ze mag er wel voor lobbyen dat Common People van Pulp weer in de lijst komt. Dat lijkt me wel een plaatje voor haarquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Annemiek super aardig hoor maar ik vind haar zo grijs. Zo vanille. Zo blah.
Niks unieks.
Alvast de beste wensenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lieve forummers,
Ik ga ook richting een feestje. Hartelijk dank voor vele leuke en fijne momenten. Na jarenlang tussen chat en fok te hebben gependeld is de keuze voor alleen Fok! dit jaar uitstekend bevallen. Op een gekke manier voelt t een week lang alsof je hier met bekenden zit die je eenmalig treft en waar je dan weer van uiteen gaat. Maar we vinden elkaar weer volgend jaar. Zal af en toe nog wel meeposten op mobiel vanavond, maar voor nu nog hele fijne uren en geniet van wat nog komen gaat (of erger je eraan). Dag lieve mensen![]()
Bedankt voor het amusementquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lieve forummers,
Ja, daar leek het wel op inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:11 schreef Isorden het volgende:
Soooow, die werd volgens mij redelijk afgekapt
QFTquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het dorp van Ali Osram is beter
Hetzelfde, fijne jaarwisseling en geniet er van!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lieve forummers,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |