Goedzo, ME erbij. En nu keihard optreden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Ook van de ad blog
De politie heeft zojuist de toegangswegen naar Duindorp afgesloten. Ook de pers mag de wijk niet meer in. Volgens Regio15 meldt de politie dat het onverantwoord is om Duindorp in te gaan. Verder rijdt de ME Duindorp in.
Hier niet eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:04 schreef Momo het volgende:
Mist is bijna weg helikopter vliegt hier weer over
Ik hou het op een halve fles vandaag haha (zoontje ligt te slapen bovenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb al driekwart fles wijn op.
Meest relaxte dag van december op deze manier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bevalt me tot nu toe trouwens uitstekend, Oud en Nieuw alleen vieren. Eigen keus overigens.
Maar hoe relaxed
Vind het ook best relaxed eigenlijk...kan ik lekker ongegeneerd fokken...quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bevalt me tot nu toe trouwens uitstekend, Oud en Nieuw alleen vieren. Eigen keus overigens.
Maar hoe relaxed
Niet geforceerd gezellig doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:07 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vind het ook best relaxed eigenlijk...kan ik lekker ongegeneerd fokken...
Idemquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb al driekwart fles wijn op.
Pciesquote:
Zolang het maar geen bitterbal is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij in de straat staat wat in de fik maar kan niet zien wat het is
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef bitterbal het volgende:
Had je een eindejaarslot?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij een ton
Och, arm beestje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:09 schreef bitterbal het volgende:
agossie. Brandweer katd gered bij brand
[ afbeelding ]
Ah, okquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de buurman staat er bij. Zon haagse Sjohn die nu een vuurtje aan steken is :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |