Heel Den Haag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Is iedereen daar aan het muiten, of zijn het weer alleen de bontkragen?
Dus ook kaaskoppen en dönerzaak bezitters?
Stoere tante!quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel Den Haag.
Dit post ik terwijl ik mijn 5e auto van de avond in de fik steek
Overgrote meerderheid is "kaaskop". Waar woon jij? Niet in Den Haag iig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Je vergeet de bananenkindjes uit oekiboekielandquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Luiwammes, ik zit al op 7.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel Den Haag.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel Den Haag.
Cavaquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kom op wakker blijven. De echte rellen komen nog.
Doe ff normaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:09 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Je vergeet de bananenkindjes uit oekiboekieland
Heb je een voorspelling voor het tijdstip?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kom op wakker blijven. De echte rellen komen nog.
Ik heb bijna een hele fles wijn op, en ik ben nog zo hyper als het maar zijn kan.quote:
Nee houden we nog even geheim.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:11 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Heb je een voorspelling voor het tijdstip?
twitter:SebastianKruis twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 22:35:39GroenLinks pakte de traditie van het vreugdevuur af, en staat nu te lachen even buiten de wijk. Gelukkig zien steeds meer Hagenaars, Hagenezen en Duindorpers dat dit soort partijen niet alleen rotvervelend zijn, maar vooral tegen Den Haag en anti-Nederland. https://t.co/rIVZ0mpyJ4 reageer retweet
lol, sorry... moest lachen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:12 schreef bitterbal het volgende:
HOERENTYFUSKUTKLEREBOMMEN
Schrik hier elke keer uit mijn stoel.
Onzin. En ik stem geen GLquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:14 schreef BlackNero het volgende:
twitter:SebastianKruis twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 22:35:39GroenLinks pakte de traditie van het vreugdevuur af, en staat nu te lachen even buiten de wijk. Gelukkig zien steeds meer Hagenaars, Hagenezen en Duindorpers dat dit soort partijen niet alleen rotvervelend zijn, maar vooral tegen Den Haag en anti-Nederland. https://t.co/rIVZ0mpyJ4 reageer retweet
twitter:RedactieD8 twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 23:14:14Op een parkeerplaats #Achter de Dijk in #Honselersdijk heeft een auto in brand gestaan. De Brandweer heeft de auto geblust https://t.co/Z7ufRdzyYg reageer retweet
Heeft Groenlinks uberhaupt een grote rol in jullie gemeenteraad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |