Nog maar een keer aangezet want dat Leonard Cohen achtige hoorde ik niet. Nog steeds niet echt trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:29 schreef molloot200 het volgende:
MooiHeerlijk en voelt af en toe zelfs een beetje indiefolk achtig aan. Soms een beetje Leonard Cohen-achtig. Prachtige verrijking in dit toch al ontzettend afwisselende jaar.
Boh ik ga genieten deze mei
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:22 schreef Greys het volgende:
Georgië - Tornike Kipiani
Je kunt van het lied vinden wat je wilt, maar hij zingt het FANTASTISCH! Mijn Belgische overbuurman zei van tevoren dat we meteen begonnen met slaapmoment, maar die riep net dwars door het lied KIJK NAAR MN ARM KIPPENVEL HOE KAN DIT hahaha.
Volgens mij was iedereen een beetje verrast. Het was niet WAUW maar op zijn minst intrigerend. Tornike staat gewoon kalm op zijn plek te zingen in zwarte broek en witte blouse. Een enkele blauwe spotlight op hem in het begin en later heel mooie kalme blauwe bewegende beelden achter hem. Het is moody, maar lekker. En hij staat daar gewoon zijn ding te doen. Het is écht. Ja, dat is het. Er is niets gekunstelds aan. Geen glitter, niks. Gewoon hij en zijn lied.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:23 schreef Cee het volgende:
Georgië – Tornike Kipriani – You
De twee deuren achter staan op een kier, daar schijnt licht door. Tornike staat in het midden, gekleed in zwarte broek en wit overhemd met de bovenste knoopjes open. Het is donker, Tornike stapt verder het licht in. Achter hem wordt een groot blok het podium op geschoven. Het LED-scherm achter toont een Rorschach-effect in donkerblauw en zwart. Wanneer Tornike op het blok gaat zitten, worden de teksten die hij zingt op hem geprojecteerd. Bij de apotheose van het nummer verschijnt (ook in het Georgisch) ‘My love’ in beeld. Dit optreden gaf toch een onverwachte kippenvel op de vroege ochtend.
Was alle exclusieve beelden aan het bekijken/beluisteren en bij het fragment van Georgië moest ik ook meteen denken aan Leonard Cohen (qua feel).quote:Op maandag 15 maart 2021 15:29 schreef molloot200 het volgende:
MooiHeerlijk en voelt af en toe zelfs een beetje indiefolk achtig aan. Soms een beetje Leonard Cohen-achtig. Prachtige verrijking in dit toch al ontzettend afwisselende jaar.
Boh ik ga genieten deze mei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |