zij is aan het koken ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zoo ben bij mijn vriendin gearriveerd. Kan nog een uurtje meeposten
Ik draai 'm sporadisch, het mooie gevoel erbij moet blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
Telegraph Road het volgende uurDat vind ik echt een typische top 2000 plaat. Zet die zelf niet heel vaak op maar vind hem echt bij 31 december passen!
Even opgezocht. Heb die dit jaar maar 4 keer geluisterd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die draai ik minimaal 1x per maand
"Okee, okee..."quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hou daar mee op, beheers je.
Mijn logeerteckel is al wel bang. Was net even met hem naar buiten, na drie minuten weer binnenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef Berkery het volgende:
Het knallen gaat hier steeds harder, maar mijn hond is niet onder de indruk, gelukkig.
Eens.quote:
Ja, als onze Grappenhaus ze toespreekt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Okee, okee..."
Ze staan al te shaken, de relschoppers...
acht valt wel mee. Ik vraag mij eigen af hoeveel er op een avond als dit word besteed aan drank en vreten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
77 miljoen euro, Nederlanders zijn gek.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:02 schreef het_fokschaap het volgende:
deed iedereen maar net als wij, posten in een topic. Heeft niemand last van
Maar voor een rondje op de veegwagen door Beeld en Geluid is het net te kort, denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tijdens Telegraph Road kun je gewoon een diepvriesmaaltijd in elkaar flansen, ben je bij de eindklanken klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |