Ach, deze stond er altijd al inquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Airenu het volgende:
Ben al die boerenmuziek ondertussen wel erg zat
Dit is fantastische muziek!quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit is gewoon domme muziek.
Deurdonderen is nog wel aardig.
Ja, maar die ging nooit zo hard eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Norton, da's toch dat antivirusprogramma?
Chiappucci was een held inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Cool. Die was eigenlijk net voor mijn tijd, maar door alle verhalen van mijn vader werd ik alsnog fan.
Das mallwerequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar die ging nooit zo hard eigenlijk
Laatst vloog er nog een boerenkool door de winkelruit. En er volgende een meloen in de baas zijn snuit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groenteboeren zijn prima ja, maar die hoor je met de protesten amper.
Een monotone riff en continu oe-oe-oe-oerend hard roepen? Oké.quote:
Waarom ruimt ie dit virus niet op danquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Norton, da's toch dat antivirusprogramma?
Weet ik, maakt het niet minder ergquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, deze stond er altijd al in
OEHOEHOEHOEHquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een monotone riff en continu oe-oe-oe-oerend hard roepen? Oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |