Dat heb ik inderdaad niet gehoord.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij blij dat je niet naar ruuds programma hebt geluisterd toen frank en wouter er zaten en wouter uitsprak dan als er nog 1 negatief appje over dat nummer kwam hij hem nog 2 keer zou draaien, het werd een vol uur tjakka
alle 4 de turtles?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is Happy Together van The Turtles
2e nummer op een rij waar ik ook prima zonder mee kon leven. Maar helaas.quote:
En lekker showoff zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Die versie met Beyonce is nog erger...![]()
Meid, zing gewoon de originele tekst ffs, niks ergs aan lesbisch zijn
nou ik heb geen hekel aan wout alleen als frank er bij is is hij bloedirritantquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft sinds die dag een hekel aan Wout.
En daarna ingestort en afgevoerd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:55 schreef Isorden het volgende:
Ik voel dat dit best nog een struggle gaat worden tot 00:00 vanavond...
Maar genoeg koffie blijven drinken
Gelukkig vergeet je deze nu voor de rest van de komende 365 dagen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
2e nummer op een rij waar ik ook prima zonder mee kon leven. Maar helaas.
I can see me loving nobody but you , for all my lifequote:Op dinsdag 31 december 2019 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is Happy Together van The Turtles
Je mag straks best een uurtje gaan liggen, maar of dat helpt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:55 schreef Isorden het volgende:
Ik voel dat dit best nog een struggle gaat worden tot 00:00 vanavond...
Maar genoeg koffie blijven drinken
Jij kent je klassiekers!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
I can see me loving nobody but you , for all my life![]()
Dat zijn nog geen FritsFlits waardes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah dan zit ik aan ruim 40 uur wakker ofzo?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
I can see me loving nobody but you , for all my life![]()
Alles beter dan Ruudje...quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik heb geen hekel aan wout alleen als frank er bij is is hij bloedirritant
komt mijn gave met liedjes compleet weer vergeten toch nog van pasquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet je deze nu voor de rest van de komende 365 dagen!
Watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |