SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verderGroot fan van User Wotte
Jij?quote:
Misschien straks even naar kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jij?
Edit: Oh nee das de TT
Uhm een van de eerdere mods ofzo? Hij mag best gewijzigd worden hoor
Gourmettengod en daarna geen idee eigenlijk. Ik hoop gewoon chillen en beetje met vuurwerk spelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:23 schreef SuperHartje het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen vanavond?
Vanmiddag oliebollen bakken voor de bejaarden hier in de straat, de Staatsloterij winnen dus niet al teveel inspanning vanavond!quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:23 schreef SuperHartje het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen vanavond?
Koel dat je oliebollen gaat bakken. Ik zit nog te twijfelen om een lot te kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanmiddag oliebollen bakken voor de bejaarden hier in de straat, de Staatsloterij winnen dus niet al teveel inspanning vanavond!
Spelltjesavond met de kids en vuurwerk kijken van een overbuurman met een vuurwerkopslag....
Ja afgelopen jaar Spa en drie jaar geleden Oostenrijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:33 schreef Tjacka het volgende:
Ben je ook al naar een race geweest @:ootjekatootje?
Bespaar je de moeite, het winnende lot staat hier!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Koel dat je oliebollen gaat bakken. Ik zit nog te twijfelen om een lot te kopen.
thisquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:55 schreef Divje het volgende:
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Met veel liefde, geluk en een goede gezondheid![]()
Wowquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je moet niet met twee maten meten maat.
En waar heb je dat aan verdient?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
Dit weekend naar Preston Palace
Pauper PalaceGENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |