Dit klinkt als het goede levenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in september naar de Woodstock film, lange versie in de bioscoop het filmhuisLekker La Trappes Quadrupels klappen en hippie voelen
Heb uren voor die ondankbare mormels zitten zingenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij is het vaak zo dat dieren gedrag van hun baasjes overnemen. Als je er zelf niks om geeft scheelt dat al heel veel.
Het is niet de schuld van Normaal, het is de schuld van een hilarische bevolkingsgroep die alleen maar stemt omdat ze als een stel kleuters op hun pikkie zijn getrapt, en niet omdat ze die muziek oprecht in de Top 2000 willen vanwege de muziek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal is een prima band maar ook zij horen hun plek in de top 2000 te kennen. Snap je?
Kan mij trouwens wel voorstellen dat wanneer kneuspubers echt richting een beest gooien dat die er een trauma aan over kan houden. Zelfs wij als tuig stopten altijd netjes als er bejaarden, kleine kinderen of dieren in de straat waren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onze hond kijkt er van op, maar gaat gewoon liggen en slapen
Wat niet is kan nog komen:quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een seriemoordenaar in wording
Amenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Normaal, het is de schuld van een hilarische bevolkingsgroep die alleen maar stemt omdat ze als een stel kleuters op hun pikkie zijn getrapt, en niet omdat ze die muziek oprecht in de Top 2000 willen vanwege de muziek.
Anders hadden ze de afgelopen 3 jaar ook wel gestemd.
Ja ik snap jequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal is een prima band maar ook zij horen hun plek in de top 2000 te kennen. Snap je?
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Isorden het volgende:
Deze Oorringen hadden wel hoger mogen staan
Euhm...nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef LTVDK het volgende:
Twilight ZoneBeste Golden Earring plaat
We kunnen zo hard met onze vuisten op de tafel slaan als we willen, maar zo werkt de lijst niet. Al die regels die wij hebben verzonnen waardoor je dit soort praktijken niet krijgt komen er nooit doorheen. Radio 2 heeft die hype gekke verschuivingen en binnenkomers nodig (of dat denken ze tenminste)quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |