SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Koffieplanter is het morele kompas.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de meesters van de satire over, @:Koffieplanter en mijzelf.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik wacht er nog eentje af en dan ga ik slapen. Denk even aan mij als je tussen 3 en 4 luistert en mijn twee stemplaten hoort.Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
Wat gaan jullie doen bij Alie straks? Ik ga geen dingen stukslaan, maar blijf me wel verbazen dat mensen zich beter voelen als een of ander kutnummertje speciaal voor de Boeren zo hoog staat.
Ik ga bij mn buren aanbellen en de radio naar binnen gooienquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
Wat gaan jullie doen bij Alie straks? Ik ga geen dingen stukslaan, maar blijf me wel verbazen dat mensen zich beter voelen als een of ander kutnummertje speciaal voor de Boeren zo hoog staat.
Ik ga met een tractor over het Malieveld heen rijden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik wacht er nog eentje af en dan ga ik slapen. Denk even aan mij als je tussen 3 en 4 luistert en mijn twee stemplaten hoort.Ik ga mijn best doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Ben ik het mee eens, bijna hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen enorme fan maar ken wel heel veel nummers. Dat is normaal als je in een dorp in Overijssel woont en weleens in een tentfeest komt.
Ik kan Normaal goed hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |