Stond er nog van QOTSA.quote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef Strani het volgende:
Tjonge, dat die Dave Grohl zo snel naar z'n drumstel weet te komen na z'n eigen optreden.

Ik gok op t reclameblok.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd hoelsng het duurt voor Leo z’n eerste fout maakt vannacht

Wat zijn de juiste dan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Fretwork het volgende:
Ik wil trouwens even klagen over alle idioten die op de verkeerde Muse platen stemmen

Achter de tent, word je een vent!quote:

Evenstar

Evenstar

Knights of Cydonia gestemdquote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Fretwork het volgende:
Ik wil trouwens even klagen over alle idioten die op de verkeerde Muse platen stemmen

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Zoals je weet ben ik niet plat en ordinair, ik sta achter haar omdat we uit dezelfde contreien komen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die is van de vrouwenliefde helaas.

quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, jij blijft gewoon de gehele nacht, net als wij.
Hij is reeds geopend. Gelukkig is de drank voor O&N reedsch in huisch, dus er staat nog genoeg.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, jij blijft gewoon de gehele nacht, net als wij.

Ik zou gaan voor Citizen Erased, Butterflies and Hurricanes of Stockholm Syndromequote:

Dartsen is GEEN sport en derhalve irrelevant.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kom zo posten hoor (dat moet van mijn goede vriend @:RensAjacied), maar ik moet nog even de analyse van Koos Tompé luisteren.

Opvoeding kost tijd, de aanhouder wintquote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken, echter wil de Vlaamse vriendin er ook nog niet echt in geloven. Triest

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |