Stond er nog van QOTSA.quote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef Strani het volgende:
Tjonge, dat die Dave Grohl zo snel naar z'n drumstel weet te komen na z'n eigen optreden.
Ik gok op t reclameblok.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd hoelsng het duurt voor Leo z’n eerste fout maakt vannacht
Wat zijn de juiste dan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Fretwork het volgende:
Ik wil trouwens even klagen over alle idioten die op de verkeerde Muse platen stemmen
Achter de tent, word je een vent!quote:
Knights of Cydonia gestemdquote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Fretwork het volgende:
Ik wil trouwens even klagen over alle idioten die op de verkeerde Muse platen stemmen
Zoals je weet ben ik niet plat en ordinair, ik sta achter haar omdat we uit dezelfde contreien komen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die is van de vrouwenliefde helaas.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, jij blijft gewoon de gehele nacht, net als wij.
Hij is reeds geopend. Gelukkig is de drank voor O&N reedsch in huisch, dus er staat nog genoeg.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, jij blijft gewoon de gehele nacht, net als wij.
Ik zou gaan voor Citizen Erased, Butterflies and Hurricanes of Stockholm Syndromequote:
Dartsen is GEEN sport en derhalve irrelevant.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kom zo posten hoor (dat moet van mijn goede vriend @:RensAjacied), maar ik moet nog even de analyse van Koos Tompé luisteren.
Opvoeding kost tijd, de aanhouder wintquote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken, echter wil de Vlaamse vriendin er ook nog niet echt in geloven. Triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |