abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7872971
ik begin even bij 't begin..
meisje ontmoet geweldig, leuk, lief en aardig kan(kon) er goed mee opschieten elke dag gesmst zo ongeveer... en dan.. wou ik met me verliefdheid van haar weten of ze ook 't zelfde voor mij voelt.. wat blijkt... ze is niet verliefd en wil gewoon vrienden blijven en zegt misschien dat er een klien kans is dat ze wel vreliefd raakt maar wil voorlopig gewoon vrienden blijven en even kijken hoe alles loopt.. (ze heeft 't aardig druk met vanalles de laaste tijd)

ik zit hier dan nog met een verliefdheid gevoel hopend op dingen waar ik van weet dat ik toch weer teleurgesteld wordt...
zij heeft vrijheid nodig zegt ze en ik ben er een die graag contact heeft..
inmiddelds lijken de smsjes sterk afgenomen te hebben en nu ik haar vrijheid probeer te geven heb ik het gevoel dat ze me niet wil kennen...
zal wel aan mij liggen...

van de ene moment gaat 't prima en heb ik er geen last van...
en dan zie ik der weer op internet bezig (mijn eigen forum) terwijl ik daar een vraag aan haar stel en zij plaatst geen reactie.. dan ga ik weer zitten denken wat dus leidt tot deze post..

argh.. wish it was better than this..

If you were plowing a field, which would you rather use? Two strong oxen or 1024 chickens?
  maandag 13 januari 2003 @ 14:18:31 #2
38843 RogerWilco
Next quest please...
pi_7872998
Die kan je vergeten.
pi_7873055
Ik denk dat ze ff niets van je wil weten. Laat ff zo, geef haar ff de ruimte
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 13 januari 2003 @ 14:25:05 #4
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_7873098
Ik snap wat ze bedoeld:

Eigenlijk zegt ze op de lange duur: Opzouten, leuk geprobeerd, maar eigenlijk wil ik je ook niet als gewone vriend kennen.
Had hetzelfde met een meisje.. die snapte niet dat sommige mensen soms gewoon even willen spelen. Dus: als je iets serieus zoekt, zou ik op zoek gaan naar een andere chicka.

Mzzl

...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
pi_7873155
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:25 schreef Millstone het volgende:
Ik snap wat ze bedoeld:

Eigenlijk zegt ze op de lange duur: Opzouten, leuk geprobeerd, maar eigenlijk wil ik je ook niet als gewone vriend kennen.
Had hetzelfde met een meisje.. die snapte niet dat sommige mensen soms gewoon even willen spelen. Dus: als je iets serieus zoekt, zou ik op zoek gaan naar een andere chicka.

Mzzl

hmm nee zo is ze niet.. ze is juist op zoek naar een serieus iemand volgens mij..
ach wat doet 't ertoe.. ik merk wel wat er gebeurt..
als 't wat wordt dat wordt 't wat zo niet dan niet.....
If you were plowing a field, which would you rather use? Two strong oxen or 1024 chickens?
pi_7873178
slim om dit te posten als zij ook dit zou kunnen lezen???
pi_7873212
Ze is niet verliefd op je en ik zou daar ook verder niet op hopen.

Als je haar waardeert als vriendin en als vrienden met elkaar kunt en wilt omgaan, dan zou ik een gesprek met haa aangaan en zeggen dat je je van je verliefdheid afzet en graag gewoon vrienden wilt zijn, anders zal ze je steeds meer gaan ontlopen.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 13 januari 2003 @ 14:32:56 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_7873224
Ik zou een hengel pakken en een andere vis uit de zee vissen.

Dit wordt echt niks, doe jezelf nou niet meer pijn aan en ga jezelf nou geen valse hoop geven. Je schiet er zo eigenlijk niks mee op.

So we just called him Fred
pi_7873249
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:31 schreef Ripley het volgende:
je je van je verliefdheid afzet
makkelijker gezegd dan gedaan....
  maandag 13 januari 2003 @ 14:35:26 #10
41911 Oid
Inna rudeboy stylee
pi_7873264
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:29 schreef iKris het volgende:
slim om dit te posten als zij ook dit zou kunnen lezen???
...En dat bedenk je nu pas?

Nouja, ik ken de situatie die je schetst ook wel en ik denk dat je haar maar beter met rust kan laten. Als ze contact met je wil kan zij ook jou bellen. Gewoon flink afstand nemen, als jullie 'vriendschap' voor haar ook belangrijk is laat ze vanzelf wel weer wat horen.

Maar afgaand op eigen ervaring geef ik je niet veel kans...

hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
pi_7873272
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:34 schreef iKris het volgende:

[..]

makkelijker gezegd dan gedaan....

Tja, als je dat niet kunt moet je gewoon afstand van haar nemen denk ik. Dan wordt alleen als vrienden met elkaar omgaan ook een moeilijke optie.
pi_7873281
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:32 schreef FredvZ het volgende:
Ik zou een hengel pakken en een andere vis uit de zee vissen.

Dit wordt echt niks, doe jezelf nou niet meer pijn aan en ga jezelf nou geen valse hoop geven. Je schiet er zo eigenlijk niks mee op.

heb je ook wel een gelijk in...
  maandag 13 januari 2003 @ 14:41:42 #13
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_7873371
Love is a battlefield, als vrienden met elkaar om gaan is 9 van de 10 keer gewoon niet mogelijk, zou uiteindelijk uitdraaien op een ruzie welke 9 van de 10 keer komt door onredelijk gedag, veroorzaakt door jaloers gedrag.

Je moet het gewoon zien als: Jammer, helaas, opnieuw even eenzaam zijn. Houd je ogen open voor leuke nieuwe meiden (nederland zit er vol mee) En vergeet die meid, ze vind je waarschijnlijk te lief om je keihard te dumpen. Keihard dumpen is meestal de beste manier...

Maarja.. mensen aan het lijntje houden LIJKT soms het makkelijkst.

Suc6 ermee.

pi_7873414
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:35 schreef Oid het volgende:

[..]

...En dat bedenk je nu pas?

Nouja, ik ken de situatie die je schetst ook wel en ik denk dat je haar maar beter met rust kan laten. Als ze contact met je wil kan zij ook jou bellen. Gewoon flink afstand nemen, als jullie 'vriendschap' voor haar ook belangrijk is laat ze vanzelf wel weer wat horen.

Maar afgaand op eigen ervaring geef ik je niet veel kans...

ze mag best weten hoe ik voel... maar enigzins wil ik ook niet dat ze dit leest ...

flink afstand nemen.. ja probeer ik.. laatst was 't me ook gelukt zij stuurde mij een bericht.. en dan heb ik 't gevoel dat ik iets te hard terug spring..

ik denk wel dat er ergens wel een goeie vriendschap kan zitten met haar..
ik heb ook geen zin in verliefdheid zonder er 't zelfde voor terug te krijgen..
dan maar de hengel pakken..

pi_7873474
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:41 schreef Millstone het volgende:
Love is a battlefield, als vrienden met elkaar om gaan is 9 van de 10 keer gewoon niet mogelijk, zou uiteindelijk uitdraaien op een ruzie welke 9 van de 10 keer komt door onredelijk gedag, veroorzaakt door jaloers gedrag.

Je moet het gewoon zien als: Jammer, helaas, opnieuw even eenzaam zijn. Houd je ogen open voor leuke nieuwe meiden (nederland zit er vol mee) En vergeet die meid, ze vind je waarschijnlijk te lief om je keihard te dumpen. Keihard dumpen is meestal de beste manier...

Maarja.. mensen aan het lijntje houden LIJKT soms het makkelijkst.

Suc6 ermee.

is het dan misschien mogelijk dat ik dan net die 1 van de 10 mag zijn
pi_7873537
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:47 schreef iKris het volgende:

[..]

is het dan misschien mogelijk dat ik dan net die 1 van de 10 mag zijn

In de toon van je posts gok ik daar voorlopig niet op. Als je blijft hopen en je niet over die verliefdheid heen kan zetten, wordt het alleen een soort lijdensweg voor je.
pi_7873657
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

In de toon van je posts gok ik daar voorlopig niet op. Als je blijft hopen en je niet over die verliefdheid heen kan zetten, wordt het alleen een soort lijdensweg voor je.

enigzins weet ik wel dat ik over de verliefdheid kom.. heeft alleen een beetje tijd nodig... ik weet ook wel dat ik uiteindelijk een meid tegen zal komen wat nog veel beter gaat zijn dan dit..
  maandag 13 januari 2003 @ 15:02:59 #18
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_7873753
Keej dan !! Geen hand vol.. maar een heel fucking land vol !!

Suc6 m8

pi_7873777
opzouten met haar, volgende.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7874011
voel me al stukken beter
pi_7874400
Whehehheheheheheheheheeeeeeeeee,
Gewoon rustig aan... zorg dat je dr een tijdje niet ziet, zodat je gevoel voor dr "gedempt" word... daarna kan je alle kanten uit.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')