You're alivequote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 dagen max. Dan is het namelijk op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Dit ook ja. Ik ging er vanuit dat er geen speekseloverdracht zou zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef Zilverberk het volgende:
Dat ligt eraan of je direct uit het pak drinkt (contaminatie van de inhoud) of het netjes eerst in een glas of mok giet (geen contaminatie). In het tweede geval kun je er langer lol van hebben.
11 gram per 100 ml versus 8,6 gram per 100 ml.quote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Postbus100 het volgende:
Grappig, mijn huisgenoot vroeg vanmorgen precies hetzelfde, maar dan over anderhalve week open.
Mijn antwoord: zolang als het niet op is, en als ik het wil gebruiken, dan ruik/proef ik even. Beetje afhankelijk van wat het is kan het wel tot twee weken. Chocolademelk is zoveel suiker, dat bederft niet zo snel. Sinaasappelsap ben ik iets voorzichtiger mee, maar kan ook nog wel een week tot twee weken, mits altijd goed gekoeld bewaard.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
You're aliveOei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |