abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202838839
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Nu 3 afleveringen ver, maar mag ik even zeggen dat Yen nog mooier is dan in seizoen 1? Nondeju zeg.
Freya Allen ook. Die is bijna te mooi voor de rol.

Goed seizoen, beetje jammer dat het toch een woke sausje heeft ..
pi_204329912
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:29:15 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206491751
twitter

Jammer, vond Henry echt sterk in zijn rol.
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:39:18 #104
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_206491902
Cavill leek ook redelijk op de Witcher
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:41:33 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206491933
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 21:39 schreef SiGNe het volgende:
Cavill leek ook redelijk op de Witcher
Ach, hij was de enige in de serie die op zijn karakter leek.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206494363
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 21:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Wtf hoezo dat?

Edit: vanwege Superman blijkbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2022 00:17:53 ]
  zondag 30 oktober 2022 @ 00:29:43 #107
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206494485
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 21:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Hier baal ik wel van. Vond hem wel een aardige Geralt, maar los daarvan is het wisselen van acteur nooit goed natuurlijk. Maar goed, misschien gaat het wennen snel.
pi_206495494
Netflix had Cavill een beter contract moeten laten tekenen. Maar ik klaagt niet al te veel omdat Cavill weer de man of Steel gaat spelen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 oktober 2022 @ 09:26:20 #109
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206495895
-O-
pi_206497084
Mja, met of zonder Henry was de serie toch al dramatisch slecht. Cavil was zo ongeveer het enige lichtpuntje in een voor de rest compleet duistere kamer en hoewel het een sympathieke dude is is hij verder ook weer niet zo goed dat hij de matigheid van de serie kan compenseren.

Het zal mij niets verbazen als seizoen 4 helemaal niet meer gaat gebeuren als seizoen 3 zometeen ook weer gaat floppen. Gemiste kans. Netflix is ontzettend dom.
Conscience do cost.
  zondag 30 oktober 2022 @ 12:03:23 #111
498282 Scrummie
pi_206497160
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 11:56 schreef ems. het volgende:
Mja, met of zonder Henry was de serie toch al dramatisch slecht. Cavil was zo ongeveer het enige lichtpuntje in een voor de rest compleet duistere kamer en hoewel het een sympathieke dude is is hij verder ook weer niet zo goed dat hij de matigheid van de serie kan compenseren.

Het zal mij niets verbazen als seizoen 4 helemaal niet meer gaat gebeuren als seizoen 3 zometeen ook weer gaat floppen. Gemiste kans. Netflix is ontzettend dom.
Was seizoen 2 een flop dan?
  Moderator / Redactie FP zondag 30 oktober 2022 @ 12:15:01 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206497281
Ik heb alleen seizoen 1 gekeken, die vond ik wel aardig, had geen zin in seizoen 2 omdat mensen al zaten te zeuren dat het enorm slecht en woke was geworden, en seizoen 3 nog erger was of zou zijn :') Snap best dat hij er geen zin meer in heeft, vooral omdat hij zo'n enorme fan van de boeken (en de games?) is.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_206497487
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Was seizoen 2 een flop dan?
Mwa, dat hangt ervanaf hoe je flop definieert denk ik. Als je puur naar de kijkcijfers kijkt dan is witcher, denk ik, sowieso een tegenvaller. Het probeerde in zekere zin door te borduren op het succes van series als GoT maar wist niet de kwaliteit te halen noch dezelfde cijfers te scoren.

Ikzelf heb me met moeite door seizoen 1 gesleept maar ben na anderhalve aflevering in seizoen 2 gestopt. Waar seizoen 1 af en toe nog flitsen van kwaliteit liet zien verveelde ik me echt stierlijk met seizoen 2 en wat ik van de user reviews begrijp op diverse critic-sites sta ik daar niet alleen in.

Dus ja, ik durf wel te zeggen dat het een flop is. Misschien (nog) niet qua absolute kijkcijfers maar als je een IP met zoveel potentie in je schoot geworpen krijgt en de reacties en kijkcijfers zijn op z'n best gematigd, om vervolgens afscheid te moeten nemen van het hoofdpersonage die heel duidelijk een passie had voor het project maar het compleet niet naar z'n zin had en tegelijkertijd een van de weinige opstekers van de serie was dan heb ik weinig vertrouwen voor de toekomst.
Conscience do cost.
  zondag 30 oktober 2022 @ 12:57:45 #114
498282 Scrummie
pi_206497598
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:42 schreef ems. het volgende:

[..]
Mwa, dat hangt ervanaf hoe je flop definieert denk ik. Als je puur naar de kijkcijfers kijkt dan is witcher, denk ik, sowieso een tegenvaller. Het probeerde in zekere zin door te borduren op het succes van series als GoT maar wist niet de kwaliteit te halen noch dezelfde cijfers te scoren.

Ikzelf heb me met moeite door seizoen 1 gesleept maar ben na anderhalve aflevering in seizoen 2 gestopt. Waar seizoen 1 af en toe nog flitsen van kwaliteit liet zien verveelde ik me echt stierlijk met seizoen 2 en wat ik van de user reviews begrijp op diverse critic-sites sta ik daar niet alleen in.

Dus ja, ik durf wel te zeggen dat het een flop is. Misschien (nog) niet qua absolute kijkcijfers maar als je een IP met zoveel potentie in je schoot geworpen krijgt en de reacties en kijkcijfers zijn op z'n best gematigd, om vervolgens afscheid te moeten nemen van het hoofdpersonage die heel duidelijk een passie had voor het project maar het compleet niet naar z'n zin had en tegelijkertijd een van de weinige opstekers van de serie was dan heb ik weinig vertrouwen voor de toekomst.
Je bent de eerste die ik er zo negatief over hoor.
  zondag 30 oktober 2022 @ 12:58:10 #115
498282 Scrummie
pi_206497606
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 gekeken, die vond ik wel aardig, had geen zin in seizoen 2 omdat mensen al zaten te zeuren dat het enorm slecht en woke was geworden, en seizoen 3 nog erger was of zou zijn :') Snap best dat hij er geen zin meer in heeft, vooral omdat hij zo'n enorme fan van de boeken (en de games?) is.
Echt enorme onzin dit. Vooral dat woke gejank.
pi_206497802
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Je bent de eerste die ik er zo negatief over hoor.
Zo hebben we allemaal andere bronnen natuurlijk. Ik ken persoonlijk niemand die de serie een warm hart toedraagt.
Conscience do cost.
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:12:01 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206498233
quote:
Ga gewoon kijken. Ik vond het nog steeds vermakelijk. Laat je niet wegjagen omdat drie huilie roepen dat iets woke is geworden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_206498260
quote:
Hoe zou het woke zijn dan ?

Bij House of the dragon hebben ze wel een behoorlijke dosis woke genjecteerd ivm game of Thrones, maar the Witcher is het me niet opgevallen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:22:18 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206498288
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hoe zou het woke zijn dan ?

Bij House of the dragon hebben ze wel een behoorlijke dosis woke genjecteerd ivm game of Thrones, maar the Witcher is het me niet opgevallen.
Was het je niet opgevallen dat de personages totaal niet lijken op hun beschrijvingen uit de boeken of afbeeldingen uit de games?
pi_206498431
quote:
Seizoen 3 was juist erg goed en qua wokeheid valt het wel mee. Niet zo erg als LOTR Rings of Power. Sowieso is deze serie veel beter dan LOTR.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2022 14:35:57 ]
  zondag 30 oktober 2022 @ 16:27:20 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_206499364
Er zit ongeveer 1 zwarte in voor elke 20 blanken. Als je dat woke of white genocide vindt moet je inderdaad vooral niet kijken. En vervolgens jezelf door een bushokje tyfen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206499377
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Was het je niet opgevallen dat de personages totaal niet lijken op hun beschrijvingen uit de boeken of afbeeldingen uit de games?
Ik heb de boeken niet gelezen en de games niet gespeeld, dus dat er gekleurde elves waren of dat yennifer Indiaas was of die ene wizard zwart heb ik me niet aan gestoord. Ik nam het gewoon aan. Kijkt makkelijker als je geen ervaring hebt met het bronmateriaal. Sowieso moet je boeken die verfilmd of vergamed worden niet vergelijken met het bron materiaal. Kom je altijd bedrogen uit.

Bij House of the dragon had je opeens heel veel zwarte en Aziatische mensen op het continent terwijl in game of Thrones je nauwelijks gekleurde mensen had. Er was zelfs een scne dat de locals in the North zaten te staren naar de kleurlingen die langs liepen. Zo gooi je de continuteit te grabbel. Ik begrijp dat ze dat bij rings of power ook hebben gedaan. Nu heb je opeens zwarte elven, begrijp ik. Terwijl je bij de films van Peter Jackson je geen zwarte elves had.
-Rabia Al-Basri
pi_206499421
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:27 schreef speknek het volgende:
Er zit ongeveer 1 zwarte in voor elke 20 blanken. Als je dat woke of white genocide vindt moet je inderdaad vooral niet kijken. En vervolgens jezelf door een bushokje tyfen.
Nou-nou-nou-nou.

Daarnaast "blank"? :N :P
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 oktober 2022 @ 16:32:20 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206499435
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:31 schreef Slayage het volgende:

[..]
Nou-nou-nou-nou.

Daarnaast "blank"? :N :P
De correcte term is blank.
Laten we nou eens blij zijn dat speknek het goed zegt.
  zondag 30 oktober 2022 @ 16:40:00 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206499503
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik heb de boeken niet gelezen en de games niet gespeeld, dus dat er gekleurde elves waren of dat yennifer Indiaas was of die ene wizard zwart heb ik me niet aan gestoord. Ik nam het gewoon aan. Kijkt makkelijker als je geen ervaring hebt met het bronmateriaal. Sowieso moet je boeken die verfilmd of vergamed worden niet vergelijken met het bron materiaal. Kom je altijd bedrogen uit.

Bij House of the dragon had je opeens heel veel zwarte en Aziatische mensen op het continent terwijl in game of Thrones je nauwelijks gekleurde mensen had. Er was zelfs een scne dat de locals in the North zaten te staren naar de kleurlingen die langs liepen. Zo gooi je de continuteit te grabbel. Ik begrijp dat ze dat bij rings of power ook hebben gedaan. Nu heb je opeens zwarte elven, begrijp ik. Terwijl je bij de films van Peter Jackson je geen zwarte elves had.
Mijn ervaring was met de strips en met het spel (alleen deel 3), dus dan ga je ervan uit dat de karakters daar op lijken in gedrag en qua uiterlijk. Toen ik de casting van Geralt zag, was ik ook erg blij. Helaas was dat ook het enige.
Ik zal er dus anders in hebben gestaan dan mensen voor wie dit de eerste kennismaking was. Vraag me ook af of dit voor Cavill de slimste optie was, gezien de afgelopen 2 jaar bij Warner (en DC) er non-stop sprake is van Superman vervangen door een zwarte Superman.

Is ook de reden dat ik verder HotD en RoP niet heb gezien. Ik ben kennelijk niet het doelpubliek. Maar goed, dat geld van Blackrock moet binnenkomen, anders worden er verliezen geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')