Nee, die hebben nog niet betaaldquote:Op maandag 30 december 2019 09:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat Chumbawamba er in?
Dat is leuker
Heb je wel al betaald?quote:Op maandag 30 december 2019 09:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat Chumbawamba er in?
Dat is leuker
ik ga altijd een beetje dood van deze.quote:Op maandag 30 december 2019 09:35 schreef Cee het volgende:
Er is nu een nummer uit dat de melodie en het tududu gebruikt en op Q wordt dit regelmatig gedraaid en dan ga ik altijd een beetje dood van binnen.
En terecht, daar mag Disturbed wel voor wijken.quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zucht, volgend jaar nog hoger dus.
Gewoon doorspringen toch?quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit altijd zo’n onhandig nummer, iedereen springt aan het begin en tijdens de coupletten weet niemand wat ze moeten doen.
nou.... dat vind ik serieus een lastige.quote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En terecht, daar mag Disturbed wel voor wijken.
Ik vind dit zo'n goedkope volksmennerij. Dat ze daarna ook nooit meer een hit hebben kunnen scoren is ook gewoon veelzeggend.quote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En terecht, daar mag Disturbed wel voor wijken.
gestegen zelfsquote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Had verwacht dat deze onderhand wel een beetje zou gaan wegzakken.
Ze hadden geen geld voor nieuwe grappenquote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Grappen blijven ook standaard hè
Inderdaad, best knap standgehoudenquote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Had verwacht dat deze onderhand wel een beetje zou gaan wegzakken.
Echt he. We zijn kenners in het maken van flauwe muziekgrappen.quote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Grappen blijven ook standaard hè
Ik zie het jaquote:
oke Gotyequote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he. We zijn kenners in het maken van flauwe muziekgrappen.
Hier gaat vast iemand iets over 'you didn't have to cut me off' plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |