quote:Op maandag 30 december 2019 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit staat wel iets te hoog hoor
Leuk liedje, maar boven de 100000
Zucht, volgend jaar nog hoger dus.quote:
Ja inderdaad, anders moet ik uit mn burostoel komenquote:
quote:
De zanger is goed opgedroogd.quote:Op maandag 30 december 2019 09:33 schreef Remco het volgende:
Gisteren leuk stukje over Liquido in Top 2000 a gogo
Dat vind ik ook wel mooi ja. Die deun is gewoon een lekker kermismuzakje, maar verder kan hij totaal niet zingen en klinkt het dan nergens naar. Ik vond dit leuk toen ik 8 was, meestal vind ik dat dat weinig goeds betekent.quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit altijd zo’n onhandig nummer, iedereen springt aan het begin en tijdens de coupletten weet niemand wat ze moeten doen.
in dit geval klopt dat ook zeker!quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel mooi ja. Die deun is gewoon een lekker kermismuzakje, maar verder kan hij totaal niet zingen en klinkt het dan nergens naar. Ik vond dit leuk toen ik 8 was, meestal vind ik dat dat weinig goeds betekent.
Nee, die hebben nog niet betaaldquote:Op maandag 30 december 2019 09:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat Chumbawamba er in?
Dat is leuker
Heb je wel al betaald?quote:Op maandag 30 december 2019 09:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat Chumbawamba er in?
Dat is leuker
ik ga altijd een beetje dood van deze.quote:Op maandag 30 december 2019 09:35 schreef Cee het volgende:
Er is nu een nummer uit dat de melodie en het tududu gebruikt en op Q wordt dit regelmatig gedraaid en dan ga ik altijd een beetje dood van binnen.
En terecht, daar mag Disturbed wel voor wijken.quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zucht, volgend jaar nog hoger dus.
Gewoon doorspringen toch?quote:Op maandag 30 december 2019 09:34 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit altijd zo’n onhandig nummer, iedereen springt aan het begin en tijdens de coupletten weet niemand wat ze moeten doen.
nou.... dat vind ik serieus een lastige.quote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En terecht, daar mag Disturbed wel voor wijken.
Ik vind dit zo'n goedkope volksmennerij. Dat ze daarna ook nooit meer een hit hebben kunnen scoren is ook gewoon veelzeggend.quote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En terecht, daar mag Disturbed wel voor wijken.
gestegen zelfsquote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Had verwacht dat deze onderhand wel een beetje zou gaan wegzakken.
Ze hadden geen geld voor nieuwe grappenquote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Grappen blijven ook standaard hè
Inderdaad, best knap standgehoudenquote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Had verwacht dat deze onderhand wel een beetje zou gaan wegzakken.
Echt he. We zijn kenners in het maken van flauwe muziekgrappen.quote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Grappen blijven ook standaard hè
Ik zie het jaquote:
oke Gotyequote:Op maandag 30 december 2019 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he. We zijn kenners in het maken van flauwe muziekgrappen.
Hier gaat vast iemand iets over 'you didn't have to cut me off' plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |