Ik denk dan in de eerste plaats aan R.E.M.quote:Op maandag 30 december 2019 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan nog he?! er zijn zat artiesten die ik een warm hart toedraag en ook wel voorkomen in de lijst, maar mijn inziens veelal met totaal de verkeerde nummers.
Dit stond ook wel eens dicht tegen de 300, ja.quote:
In de tweede plaats aan Joy Division. Dit is een van hun minste nummers.quote:Op maandag 30 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dan in de eerste plaats aan R.E.M.
221 in 2013 zelfsquote:Op maandag 30 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit stond ook wel eens dicht tegen de 300, ja.
Ja, maar ook Radiohead, Arcade Fire natuurlijk, Nick Cave...quote:Op maandag 30 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dan in de eerste plaats aan R.E.M.
Vond ie zelf uiteindelijk ookquote:
Toen kon je wel alleen hierop stemmen. Een aantal liefhebbers is nadien overgestapt naar Atmosphere en Transmission, gok ik.quote:
Ja de generieke EDM van heden ten dage is weinig boeiends in te vinden, maar er is zoveel moois te vinden, maar ja dat hoort nu eenmaal niet bij de R2 doelgroep denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, ook hier geldt weer dat het vooral de populaire artiesten zijn. Op EDM-vlak Avicii, Tiesto, Armin en op alternatief vlak de Chems, Daft Punk, Prodigy en Underworld. Al vind ik die laatste wel echt goed. Aphex Twin of Miss Kittin erin zou tof zijn, maar ja dat is natuurlijk een illusie.
Hier heb ik zelf echter minder het gevoel dat ik een authentiek 70s plaatje mooier vind dan de alternative dance uit de 90s en 00s. Wel moet ik zeggen dat ik die EDM van nu echt driewerf kut vind.
hangt ie nog ja?quote:Op maandag 30 december 2019 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hangt die zanger tegenwoordig eigenlijk uit?
Godver, moest lachen.quote:Op maandag 30 december 2019 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hangt die zanger tegenwoordig eigenlijk uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |