Bohemian rhapsodyquote:
Da’s ook niks..quote:Op maandag 30 december 2019 07:46 schreef Isorden het volgende:
Deze mag wel wisselen met Human van The Killers
Maar gelukkig staat My Town van Racoon er ook niet inquote:Op maandag 30 december 2019 07:50 schreef peaceman het volgende:
En dan staat My little town van S&G er niet in
Ja dat scheelt dan wel weer.quote:Op maandag 30 december 2019 07:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar gelukkig staat My Town van Racoon er ook niet in
quote:Op maandag 30 december 2019 07:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar gelukkig staat My Town van Racoon er ook niet in
Lag nog heel ff te luisteren nadat ik mn pc uit had gezet...quote:
Dit. Lekker rustig in het ochtendje gelukkig.quote:
quote:
Morguhquote:Op maandag 30 december 2019 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Lekker rustig in het ochtendje gelukkig.
Ik heb er vandaag nog 5 voor 00:00quote:Op maandag 30 december 2019 08:00 schreef Cee het volgende:
Ik zie dat ik slechts één stemlijstliedje heb gemist vannacht, de teller staat op 5 a 6 nu, gaat nog druk worden met stemnummers de laatste twee dagen.
Ik ben inmiddels zover heen dat ik nauwelijks nog weet waar ik op gestemd heb.quote:Op maandag 30 december 2019 08:00 schreef Cee het volgende:
Ik zie dat ik slechts één stemlijstliedje heb gemist vannacht, de teller staat op 5 a 6 nu, gaat nog druk worden met stemnummers de laatste twee dagen.
Heb al wel heel veel nummers gehoord waar ik vorig jaar op gestemd had, ik dacht dat mijn lijstjes uit 2018 en 2019 vrij identiek waren maar ik heb dus flink zitten shufflen.quote:Op maandag 30 december 2019 08:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zover heen dat ik nauwelijks nog weet waar ik op gestemd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |