Of 🏛 gebruikt domrechts ookquote:Op maandag 30 december 2019 02:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is nu ook handig te zien aan het wel of niet hebben van een tractor in je signature daar
Arme man.quote:Op maandag 30 december 2019 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hebben jullie het gehoord van die drummer? Ik meen dat er iets bij hem mistte
En de vlag van Luxemburg.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 02:51 schreef RensAjacied het volgende:
Laat die outro nou even uitspelen man. Zat net lekker in die gitaarmuziek
quote:Op maandag 30 december 2019 02:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geen enkele intro of outro is heilig bij RvV he
Rick is echt Gijs in het kwadraat gewoon.quote:Op maandag 30 december 2019 02:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gijs is een engeltje vergeleken bij dit overmaatse pakje cromaquote:Op maandag 30 december 2019 02:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rick is echt Gijs in het kwadraat gewoon.
dreamer gaat hij o wel verneukenquote:Op maandag 30 december 2019 02:52 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig slaap ik als hij L.A. Woman verpest volgend uur.
slaaplekkerquote:Op maandag 30 december 2019 02:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit vind ik wel een goed moment om me richting bed te verplaatsen.
Ik taai na Jon Bovi af.quote:Op maandag 30 december 2019 02:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dreamer gaat hij o wel verneuken
HJM blijft prima op dreef.quote:Op maandag 30 december 2019 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gijs is een engeltje vergeleken bij dit overmaatse pakje croma
Zelfs bij een legendarische intro riffje van Johnny B Goode zal die vent er nog doorheen lullen, gok ik.quote:Op maandag 30 december 2019 02:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |