Mwuah ik zet het zelf niet op maar ik kan hem prima hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 02:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ed Sheeran moet je überhaupt niet na proberen te doen.
Waarom zou je uberhaupt Ed Patat na willen doen|?quote:Op maandag 30 december 2019 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ed Sheeran na proberen te doen moet je sowieso niet doen als je zijn stem niet hebt
Breekbaar stemmetje. Uniek. Die trilling. Ooowh wat mooi.quote:Op maandag 30 december 2019 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Achja, zal het hem verrotten. Wel rijk mee geworden
nee dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 30 december 2019 02:40 schreef El-Stinho het volgende:
Ze gaan Unfinished Sympathy verpesten. Je voelt het aan alles.
Pijnlijk uurtje, Paul de Leeuw, 2x Anouk, Kensingtonquote:Op maandag 30 december 2019 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop dat ik straks moe genoeg ben dat ik Paul de Leeuw niet meer hoef te horen. Zag dat hij zo komt.
Zonder Jouquote:Op maandag 30 december 2019 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop dat ik straks moe genoeg ben dat ik Paul de Leeuw niet meer hoef te horen. Zag dat hij zo komt.
Wat een aids in één uurquote:Op maandag 30 december 2019 02:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Pijnlijk uurtje, Paul de Leeuw, 2x Anouk, Kensington
Jammer, want er staat mooi spul tussen zoals What's Gong On, waarvan ze hopelijk de volle versie draaien
met ingang van paul de leeuw komt echt heel wat ik ronduit kut vind of gewoon niet bijzonderquote:Op maandag 30 december 2019 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
En ja hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 02:40 schreef El-Stinho het volgende:
Ze gaan Unfinished Sympathy verpesten. Je voelt het aan alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |