abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 december 2019 @ 22:03:10 #1
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190752487
Wie gebruikt dezen?

Ik overweeg eerst die van de Action en Kruidvat te proberen alvorens ik overstap naar een kwalitatief goede als die van Holland & Barett.

Ben benieuwd welke ervaringen jullie al hebben met CBD?
pi_190753505
In hoeverre heb je als andere oplossingen geprobeerd? Ik kampte ook met erge spierpijn in rug en schouders en vaak wakker in de nacht.

Ik ben vaak naar de fysio gegaan, veel gaan wandelen en oefeningen gaan doen. Het gaat nu na 3 maanden een stuk beter.
pi_190758755
cbd zal je niet echt helpen bij een slaapprobleem. Cbd geeft juist energie. De meeste mensen slapen juist niet bij het gebruik van cbd. Het kan wel zo zijn dat je, doordat je overdag wat energieker bent, je iets beter gaat slapen. Maar dan wordt wel aangeraden om de cbd niet later dan 17.00 uur in te nemen.
Overigens zijn er nog wel betere cbd leveranciers dan H&B online te vinden. Die verzenden hun producten.
pi_190777565
al eens je bloed laten testen?
Hier aan de magnesium voor spierkrampen in de nacht.

Heb je als basis wel een goede slaaphygiëne? Een ritme, geen schermen meer een uur vooraf. Je hoofd 's avonds tot rust kunnen laten komen. Rust in je slaapkamer enz enz.
pi_190778282
Meeste CBD dat je kunt kopen bevat of heel weinig CBD of helemaal niet. Misschien kun je je huisarts vragen voor een recept en het dan bij de apotheek halen, of wellicht bij een goede smartshop zoals Zamnesia. Je zou het ook zelf kunnen maken, maar dat is iet te veel moeite denk ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 12 januari 2020 @ 13:42:11 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190994180
M'n schoonmoeder gebruikt het sinds oktober (Lucovitaal). Ze zegt dat ze er supergoed op slaapt, minder last van artrose. Ze heeft sowieso allerlei kwaaltjes normaal gesproken maar ze is echt enorm opgeknapt.
Resistance is futile.
  maandag 20 januari 2020 @ 11:17:12 #7
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_191112889
Ik slik zelf tussen de 10 a 20 miligram CBD per dag. Ik koop altijd Jacob Hooy maagresistente capsules bij Holland en Barrett (website, veel goedkoper). Het heeft mij geholpen met stress management, slaap en algeheel welzijn.
Ignorance is bliss
pi_191115683
CBD olie deed bij mij helemaal niets. Kennisje was er lyrisch over dus toch maar geprobeerd. Merkte er niks van, zelfs niet nadat ik het had opgevoerd na 3x zoveel als aanbevolen.
Nou schijnt het wel zo te zijn met medicatie, dat niet iedereen overal hetzelfde op reageert. Heeft met DNA te maken, geloof ik. Ik heb ook amper een reactie op morfine dus het zal wel kloppen :s)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_191115934
Ik gebruik al een tijdje de CBD olie van Jacob Hooy (druppels). Vooral tegen angst (anxietty) en stress. Het lijkt te helpen. Al voel ik me soms wat suf. Ik neem meestal 's ochtends en 's avonds wat druppels (behalve als ik alcohol op heb).
pi_191155562
Aaf Brandt Corstius heeft recentelijk nog wat geschreven over deze olie in de Volkskrant

https://www.volkskrant.nl(...)e-wankelen~b1328ec0/
pi_191156379
Interessant artikel. Maar dat je het maar niet moet nemen omdat de effecten op de lange termijn (nog) onduidelijk zijn is een afweging die iedereen zelf moet maken. Zo zijn er ook zat mensen die geen producten met de suikervervanger aspertan slikken.

Wat ik na één maand merk, is dat ik beter slaap maar ook eerder moe ben (rond 22:00 uur ipv 23:00 uur).
pi_191288089
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 09:45 schreef Meridiaan het volgende:
Aaf Brandt Corstius heeft recentelijk nog wat geschreven over deze olie in de Volkskrant

https://www.volkskrant.nl(...)e-wankelen~b1328ec0/
Zoals zoveel mensen haalt ze wietolie en cbd olie door elkaar. Wietolie bevat thc en cbd en is dus iets heel anders dan alleen cbd olie. Bovendien is wietolie niet verslavend, zoals zij in dat artikel beweert.

De schrijfster weet duidelijk niet waarover ze praat en dat is heel jammer.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 08:27:12 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191290764
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 23:53 schreef Verida het volgende:

[..]

Zoals zoveel mensen haalt ze wietolie en cbd olie door elkaar. Wietolie bevat thc en cbd en is dus iets heel anders dan alleen cbd olie. Bovendien is wietolie niet verslavend, zoals zij in dat artikel beweert.

De schrijfster weet duidelijk niet waarover ze praat en dat is heel jammer.
Moeten we jou dan wel op je woord geloven?
Resistance is futile.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 08:35:46 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191290822
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 23:53 schreef Verida het volgende:

[..]

Zoals zoveel mensen haalt ze wietolie en cbd olie door elkaar. Wietolie bevat thc en cbd en is dus iets heel anders dan alleen cbd olie. Bovendien is wietolie niet verslavend, zoals zij in dat artikel beweert.

De schrijfster weet duidelijk niet waarover ze praat en dat is heel jammer.
Ze maakt echt wel onderscheid tussen olie met en zonder THC.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191290869
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef Mushanga71 het volgende:
CBD olie deed bij mij helemaal niets. Kennisje was er lyrisch over dus toch maar geprobeerd. Merkte er niks van, zelfs niet nadat ik het had opgevoerd na 3x zoveel als aanbevolen.
Nou schijnt het wel zo te zijn met medicatie, dat niet iedereen overal hetzelfde op reageert. Heeft met DNA te maken, geloof ik. Ik heb ook amper een reactie op morfine dus het zal wel kloppen :s)
Klopt. Het werkt niet bij iedereen.
Ik ben cronisch ziek (reumatoïde artritis) en heb veel last van pijn en vermoeidheid.
Ik had van meerdere mensen de tip gekregen om eens CBD te proberen; zij hadden er veel baat bij.
Ik heb de eigen merken en de dure merken geprobeerd, CBD pleisters, maar het had totaal geen baat bij mij.
Kan echt van persoon tot persoon verschillen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_191298052
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 08:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Klopt. Het werkt niet bij iedereen.
Ik ben cronisch ziek (reumatoïde artritis) en heb veel last van pijn en vermoeidheid.
Ik had van meerdere mensen de tip gekregen om eens CBD te proberen; zij hadden er veel baat bij.
Ik heb de eigen merken en de dure merken geprobeerd, CBD pleisters, maar het had totaal geen baat bij mij.
Kan echt van persoon tot persoon verschillen.
Dat lijkt me pijnlijk ;( en dan ga je ook van alles proberen. Baat het niet...
Ik reageer wel goed op diclofenac. Funest voor de maag, vandaar ook maagbeschermers, maar het voor mij de enige pijnstiller die wel helpt als ik weer eens last heb van mijn ku(ns)theup of slijmbeursontstekingen e.d.
Ik hoorde datzelfde kennisje over Bach Bloesems. Dus ik mailen naar een site en ik vraag of het nou echt werkt of dat je er ook in moet geloven? Kreeg geen antwoord maar werd wel gespammed met aanbiedingen... :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:02:22 #17
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191300881
Huisarts is gratis.
Gelieve verwijderen
pi_199552175
Ik ben hier een nieuweling. Ik zou graag meer willen weten over het gebruik van CBD-olie. Hoe krijg je meer informatie over het gebruik van CBD-olie?
pi_199583175
Ooit geprobeerd.Via de huisarts moest ik 50 euro bij betalen.
Dieven de drogist was te licht.
Toen bij zo’n mannetje uitgekomen die dit maakt om mensen met pijn te helpen.
Maar bij mij doet het helaas helemaal niks.
Daarna gewone wiet geprobeerd en dat hielp geweldig.
Maar om nu degene dag wappie bij mijn,onderen rond te lopen.
Dus toch maar weer over gegaan tot mijn pillen van de pijnpoli.
Daar krijg ik Methadon en Baclofen tegen de pijn.
Baclofen is trouwens niet zo’n zwaar middel en helpt wel tegen spierpijn en spanning.
Succes met alles
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:44:06 #20
496215 Arkinson99
Tit for Tat
pi_199611529
Ik zou graag CBD-olie voor mij willen proberen. Ik wil hier online een bestelling plaatsen CBDax. Hoe betrouwbaar is het? Laat het me weten, alsjeblieft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')