Zoals zoveel mensen haalt ze wietolie en cbd olie door elkaar. Wietolie bevat thc en cbd en is dus iets heel anders dan alleen cbd olie. Bovendien is wietolie niet verslavend, zoals zij in dat artikel beweert.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:45 schreef Meridiaan het volgende:
Aaf Brandt Corstius heeft recentelijk nog wat geschreven over deze olie in de Volkskrant
https://www.volkskrant.nl(...)e-wankelen~b1328ec0/
Moeten we jou dan wel op je woord geloven?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Zoals zoveel mensen haalt ze wietolie en cbd olie door elkaar. Wietolie bevat thc en cbd en is dus iets heel anders dan alleen cbd olie. Bovendien is wietolie niet verslavend, zoals zij in dat artikel beweert.
De schrijfster weet duidelijk niet waarover ze praat en dat is heel jammer.
Ze maakt echt wel onderscheid tussen olie met en zonder THC.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Zoals zoveel mensen haalt ze wietolie en cbd olie door elkaar. Wietolie bevat thc en cbd en is dus iets heel anders dan alleen cbd olie. Bovendien is wietolie niet verslavend, zoals zij in dat artikel beweert.
De schrijfster weet duidelijk niet waarover ze praat en dat is heel jammer.
Klopt. Het werkt niet bij iedereen.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef Mushanga71 het volgende:
CBD olie deed bij mij helemaal niets. Kennisje was er lyrisch over dus toch maar geprobeerd. Merkte er niks van, zelfs niet nadat ik het had opgevoerd na 3x zoveel als aanbevolen.
Nou schijnt het wel zo te zijn met medicatie, dat niet iedereen overal hetzelfde op reageert. Heeft met DNA te maken, geloof ik. Ik heb ook amper een reactie op morfine dus het zal wel kloppen
Dat lijkt me pijnlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt. Het werkt niet bij iedereen.
Ik ben cronisch ziek (reumatoïde artritis) en heb veel last van pijn en vermoeidheid.
Ik had van meerdere mensen de tip gekregen om eens CBD te proberen; zij hadden er veel baat bij.
Ik heb de eigen merken en de dure merken geprobeerd, CBD pleisters, maar het had totaal geen baat bij mij.
Kan echt van persoon tot persoon verschillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |