toen was je dus nog een echte TimberLeekquote:Op zondag 29 december 2019 20:52 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger vond ik Justin Timberlake echt gewoon kut, de laatste paar jaar ben ik hem eigenlijk steeds meer gaan waarderen
Zijn weinig woordgrappen met artiesten die nog niet gemaakt zijnquote:Op zondag 29 december 2019 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
blijkbaar is dit ook al een gangbare grap
nee, goede TT welquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen was je dus nog een echte TimberLeek
Ja de erren en issen ken ik wel, maar deze was me even ontschotenquote:Op zondag 29 december 2019 20:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zijn weinig woordgrappen met artiesten die nog niet gemaakt zijn
Thanksquote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een fijne lijstEen beetje erg hipster, maar grosso modo denk ik wel net iets sterker dan de Top 2000.
Wel verdiend hoger dan het vorige nummerquote:
Dus ben je geen fan van Timberlake meer?quote:Op zondag 29 december 2019 20:52 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger vond ik Justin Timberlake echt gewoon kut, de laatste paar jaar ben ik hem eigenlijk steeds meer gaan waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zondag 29 december 2019 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen was je dus nog een echte TimberLeek
quote:Op zondag 29 december 2019 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus ben je geen fan van Timberlake meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Dus ben je geen fan van Timberlake meer?je grappen uitleggen voor je weet of ze het snappen is wel erg sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Volgend uur ziet er, op dat gejengel van Pink na, wel goed uit.quote:
[..]
Dus ben je geen fan van Timberlake meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
[..]
Dus ben je geen fan van Timberlake meer?Kees Torn, ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dat welquote:Op zondag 29 december 2019 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel verdiend hoger dan het vorige nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |