quote:Op zondag 29 december 2019 20:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
I will do anything for love, but I won't do THAT
Dat welquote:Op zondag 29 december 2019 20:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig ben je wel gezegend met een goede muzieksmaak
Denk hetquote:Op zondag 29 december 2019 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel niet mijn genre zijn dan gok ik.
Dan zoek je een andere.quote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet je er wel eerst even uitgaan vriend
Hahahaha!quote:Op zondag 29 december 2019 20:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan doe ik het lekker welquote:Op zondag 29 december 2019 20:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zoals wie?quote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef Gretzl het volgende:
Waarom werd iedere scheet van M&S een radioanthem terwijl vergelijkbare (en betere) artiesten in het genre stelselmatig worden genegeerd?
Proestquote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Mumford, zonder zoons.
Mischien nog titels leren onthouden....quote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Misschien ben ik dan toch nog te redden
Dat is denk ik een verloren zaakquote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mischien nog titels leren onthouden....
Nou, op het debuut stonden nog wel een paar frisse nummers imo. Maar het kwaliteitsverschil tussen Sigh No More en wat daarna kwam is immensquote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze op een retour zijn als het nooit wat is geweest?
Omdat ze zo lekker edgy waren met hun banjo.quote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef Gretzl het volgende:
Waarom werd iedere scheet van M&S een radioanthem terwijl vergelijkbare (en betere) artiesten in het genre stelselmatig worden genegeerd?
Ja inderdaad, weinig bijzonders. Dan ziet het er voor komend jaar stukken beter uit.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:52 schreef Isorden het volgende:
ik dacht al dat dit op Justin Timberlake
blijkbaar is dit ook al een gangbare grapquote:Op zondag 29 december 2019 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb het idee dat deze zanger op Justin Timberlake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |