Doet me denken aan The Script, wat dat betreft.quote:Op zondag 29 december 2019 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mumford and Sons, one-trick-ponies
Gezegende vrouw ben je dan.quote:
Ik hoor hetquote:
Dat krijg ik elke keer als ik probeer te lapohunten.quote:Op zondag 29 december 2019 20:48 schreef Zorro het volgende:
Al was het maar hierdoor:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Hoe kunnen ze op een retour zijn als het nooit wat is geweest?quote:
Ga janken in een hoekje.quote:Op zondag 29 december 2019 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee dat maak je niet zelf uit.
Voor eeuwig verpest door de Top 2000, dat dat kan in Nederlandquote:
Ik heb dat op de telefoon constant hierquote:Op zondag 29 december 2019 20:48 schreef Zorro het volgende:
Al was het maar hierdoor:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
RHCPquote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Willen jullie mij even @ tten bij de volgende RHCP als ik er nog niet ben?
Ga je ons verlatenquote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Sigh No More is echt een magistraal album.quote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze op een retour zijn als het nooit wat is geweest?
Gelukkig ben je wel gezegend met een goede muzieksmaakquote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor eeuwig verpest door de Top 2000, dat dat kan in Nederland
Mumford & Sons?quote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Sloeg nergens op dat ze dit jaar headliner waren op Pinkpop.
Ik ook, en nu op de laptop is het helemaal feestquote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb dat op de telefoon constant hier
I will do anything for love, but I won't do THATquote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Zal wel niet mijn genre zijn dan gok ik.quote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sigh No More is echt een magistraal album.Staan gewoon geen mindere nummers op, 12 pareltjes.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
I will do anything for love, but I won't do THAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |