Verschilt per vrouw. Ik werk in de bediening in een gare Griekse restaurant. Daar werkt een average, niet zo hele mooie wijf, ook in de bediening. Ze lijkt wel op een heks. Niet echt een vrouw dat zou opvallen. En dat maakt haar tering aantrekkelijk. Sommige zijn lelijk en aardig, lief. Dat is gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Daar brand ik mijn vingers niet aan.quote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef Atak het volgende:
Deze vraag is aan de mannen met veel ervaring met dames. De rest hoeft niet te commenten.
Krijgen we deze onzin weer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:46 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Naar mijn mening is er wel zeker een objectieve aantrekkelijkheid, over populaties gemeten. Individuele voorkeuren zijn er ook, maar om te zeggen dat er niet zoiets is als een objectieve aantrekkelijkheid is bs.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef babylon het volgende:
Je hebt lelijke vrouwen die drijfnat zijn, en die zo droog als de woestijn zijn.
Dat geldt ook voor mooie vrouwen.
En alles wat er tussen zit.
Geilheid heeft niks met uiterlijke schoonheid te maken.
Helaas. Uiterlijke aantrekkelijkheid is min of meer universeel. Zelfs over cultuurgrenzen heen.quote:
Ik ben die hele discussie alweer kwijt , enige wat ik nog weet is dat knap/lelijk /aantrekkelijk of niet subjectief is. wat ik aantrekkelijk vind in iemand kan een ander afstotend vinden . En wat een ander lelijk vind vind ik zeer wss juist aantrekkelijk . Uiterlijk is niet allesquote:Op zondag 19 januari 2020 19:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Helaas. Uiterlijke aantrekkelijkheid is min of meer universeel. Zelfs over cultuurgrenzen heen.
Lees: vrijwel iedereen zal bij twee significant verschillende mensen dezelfde persoon als de knappere aanwijzen. Tenzij ze ongeveer even knap zijn (maar dan zullen mensen ook stellen dat ze de twee proefpersonen ongeveer even knap zijn).
Bullshit. Ik heb lekkere vrouwen gehad die zeker goed hun best deden in bed. En minder knappe die lui waren. Heeft niks met hoe ze eruit zien te maken maar gewoon met de persoonlijkheid.quote:Op zondag 29 december 2019 19:33 schreef SemPai het volgende:
Lelijke vrouwen zijn veel geiler, zeker die onzekere vogeltjes die het gevoel hebben dat ze hun uiterlijk moeten compenseren.
Lekkere vrouwen zijn te verwend en daarom lui.
Klopt wel. Maar dit plaatje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:46 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Naar mijn mening is er wel zeker een objectieve aantrekkelijkheid, over populaties gemeten. Individuele voorkeuren zijn er ook, maar om te zeggen dat er niet zoiets is als een objectieve aantrekkelijkheid is bs.
[ afbeelding ]
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij hetero was.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ben zelf gemiddeld en durf wel te stellen dat ik heel aardig geil ben.
Qua vrouwen met wie ik het bed heb gedeeld kan ik geen conclusie trekken.
Heb vrouwen gehad die ik bloedmooi vond en die supergeil waren en vrouwen die gemiddeld waren die toch wat minder waren in bed.
Enthousiast in bed lijkt vooral af te hangen van hoe lekker ze het zelf ook vinden.
Is iemand onzeker, of doet het om de 'verkeerde' redenen, dan is het al snel minder.
Doet iemand het omdat ze het ook echt zelf wil en het lekker vindt, dan is het al snel goed.
Mooier of minder mooi maakt daarin niet zoveel uit.
Nope.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij hetero was.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:57 schreef herverwijderd het volgende:
Dat heeft geen fuck met elkaar te maken.
Wel dus. Hier heb ik al antwoord op gegeven op de eerste pagina.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:57 schreef herverwijderd het volgende:
Dat heeft geen fuck met elkaar te maken.
De vraag was echter of lelijke of mooie vrouwen geiler zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:30 schreef Generationalpha het volgende:
In mijn beleving zijn minder aantrekkelijke vrouwen inderdaad aanzienlijk beter en vooral enthousiaster in bed dan knappe vrouwen, ik heb altijd het idee dat dit een beetje met compensatiegedrag te maken heeft. Ik durf ook wel te beweren dat echte sletten (dat is voor mij niet noodzakelijk een negatief woord) vaker minder aantrekkelijk zijn.
Niet dusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Wel dus. Hier heb ik al antwoord op gegeven op de eerste pagina.
wat een waardeloze keuzes in deze lijst zegquote:
Geil is altijd zo'n vaag begrip, maar in mijn (volledig subjectieve) beleving hebben minder aantrekkelijke vrouwen wel meer zin in seks ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De vraag was echter of lelijke of mooie vrouwen geiler zijn
Ik denk dat mooi/lelijk weinig te maken heeft met geil zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Geil is altijd zo'n vaag begrip, maar in mijn (volledig subjectieve) beleving hebben minder aantrekkelijke vrouwen wel meer zin in seks ja.
Een zinniger antwoord valt er verder ook niet te geven op deze vraag.
Het kan natuurlijk wel zijn dat minder aantrekkelijke vrouwen mij aantrekkelijker vinden en daardoor geiler worden en aantrekkelijke vrouwen mij minder aantrekkelijk en daarom minder geil worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat mooi/lelijk weinig te maken heeft met geil zijn
Dat lijkt mij complete nonsensquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk wel zijn dat minder aantrekkelijke vrouwen mij aantrekkelijker vinden en daardoor geiler worden en aantrekkelijke vrouwen mij minder aantrekkelijk en daarom minder geil worden.![]()
Au.
Zo groot is mijn sample ook niet hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij complete nonsens![]()
![]()
Grapjas
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zo groot is mijn sample ook niet hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |