Nee, bloedmooie vrouwen kunnen bloedgeil zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 19:33 schreef SemPai het volgende:
Lelijke vrouwen zijn veel geiler, zeker die onzekere vogeltjes die het gevoel hebben dat ze hun uiterlijk moeten compenseren.
Lekkere vrouwen zijn te verwend en daarom lui.
Wil het bij de knappe niet lukken nee? Je kunt natuurlijk altijd nog homo worden.quote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef Atak het volgende:
Deze vraag is aan de mannen met veel ervaring met dames. De rest hoeft niet te commenten.
Hoe dikker ze zijn, hoe harder je ze mag neukenquote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef Atak het volgende:
Deze vraag is aan de mannen met veel ervaring met dames. De rest hoeft niet te commenten.
Ik snap dat werkelijk niet. Seks hebben met iemand die je niet extreem aantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 29 december 2019 20:57 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Wel eens een one-nighter gehad waar ik achteraf spijt van had, maar was toch erg geile seks. Alcohol doet rare dingen met je
Als je sekst voor goedkeuring dan ben je niet geil maar gewoon triest bezig.quote:Op zondag 29 december 2019 19:33 schreef SemPai het volgende:
Lelijke vrouwen zijn veel geiler, zeker die onzekere vogeltjes die het gevoel hebben dat ze hun uiterlijk moeten compenseren.
Lekkere vrouwen zijn te verwend en daarom lui.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef mspoez het volgende:
Het heeft meer te maken met jouw uiterlijk dan met het hunne.
Ah, anekdotisch "bewijs". Nee, er is geen correlatie tussen geilheid en iets subjectiefs als aantrekkelijkheid.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je sekst voor goedkeuring dan ben je niet geil maar gewoon triest bezig.
Mijn ervaring is dat hoe mooier de vrouw hoe meer ze genieten van seks. Dan moet je haar wel goed kunnen neuken.
Mooie vrouwen hebben gewoon meer te delen. Dat weten ze zelf ook dus al je haar seksuele “knoppen” goed bespeeld dan kan je echt goede seks hebben.
Als je een vrouw niet geil kan maken dan kan het ook aan jezelf liggen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, anekdotisch "bewijs". Nee, er is geen correlatie tussen geilheid en iets subjectiefs als aantrekkelijkheid.
Klopt. Wat heeft dat te maken met mijn post?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je een vrouw niet geil kan maken dan kan het ook aan jezelf liggen.
Wat is dit nou weer voor een debiel ego gedoe?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je een vrouw niet geil kan maken dan kan het ook aan jezelf liggen.
Ik zeg nergens dat ik erboven sta. Het is een mogelijkheid wanneer er geen klik is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een debiel ego gedoe?
Hieruit blijkt wel dat jij sowieso niet in staat bent om een vrouw geil te krijgen
Je zegt toch dat er geen correlatie is tussen aantrekkelijkheid en geilheid. Het kan toch zo zijn dat de man geiler wordt door een mooiere dame en dat kan weer zorgen dat de vrouw geiler wordt als ze ziet dat ze erg gewild is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Wat heeft dat te maken met mijn post?
Dan klopt de TT niet meer. Die zou dan moeten zijn: "Kunnen lelijke vrouwen of mooiere geiler gemaakt worden door een man?"quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Je zegt toch dat er geen correlatie is tussen aantrekkelijkheid en geilheid. Het kan toch zo zijn dat de man geiler wordt door een mooiere dame en dat kan weer zorgen dat de vrouw geiler wordt als ze ziet dat ze erg gewild is.
Ik heb niet alle antwoorden, hé. Ik zeg alleen wat ik denk. Misschien klopt het niet wat ik zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan klopt de TT niet meer. Die zou dan moeten zijn: "Kunnen lelijke vrouwen of mooiere geiler gemaakt worden door een man?"
Zoals het er nu staat, vraag je naar een direct verband tussen aantrekkelijkheid en geilheid.
En dat is de redactie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:33 schreef JeMoeder het volgende:
Wat ik weet is dat vrouwen met een snor kriebelen.
Welnee, als iemand een mooie vrouw lelijk vindt, dan is die vrouw nog steeds mooi.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Wat voor de een mooi is kan voor de ander lelijk zijn .
Wie bepaald wie mooi en/of wie lelijk is?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef DerekB het volgende:
[..]
Welnee, als iemand een mooie vrouw lelijk vindt, dan is die vrouw nog steeds mooi.
Andersom natuurlijk ook.
Dat is gewoon een gegeven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie bepaald wie mooi en/of wie lelijk is?
Het forum kent geen redactie. Daarnaast hoort dit topic, zoals zoveel van jouw topics, eigenlijk in ONZ thuis.quote:
Ah, jij bent zo'n mannetje dat denkt dat zijn mening de absolute waarheid is en wordt gedeeld door elk ander levend wezen.quote:
Uit onderzoek blijkt anders dat er opvallend veel overeenstemming is over wat wij als mensen aantrekkelijk vinden bij een ander en wat niet.quote:
Precies.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt anders dat er opvallend veel overeenstemming is over wat wij als mensen aantrekkelijk vinden bij een ander en wat niet.
Schoonheid/aantrekkelijkheid is subjectiefquote:Op woensdag 1 januari 2020 09:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt anders dat er opvallend veel overeenstemming is over wat wij als mensen aantrekkelijk vinden bij een ander en wat niet.
Uit onderzoek blijkt dat toch genuanceerder te liggen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schoonheid/aantrekkelijkheid is subjectief
Er is veel onderzoek gedaan naar schoonheid/mooi/lelijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat toch genuanceerder te liggen.
Bron dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is veel onderzoek gedaan naar schoonheid/mooi/lelijk
Het blijft subjectief
Ja kom zeg! Je komt zelf met een opmerking over onderzoek , en nu moet ik met een bron komen?Er is genoeg op internet te vinden over schoonheid aantrekkelijkheid en lelijkheid en over objectief en subjectiefquote:
Waar ben je op uit?quote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef Atak het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schoonheid/aantrekkelijkheid is subjectief
Nog afgezien van het feit dat je gewoon in het dagelijks leven kan vaststellen dat het overgrote deel van de mensen redelijk gelijk oordelen over iemands uiterlijk, is het een feit van algemene bekendheid dat er gewoon objectieve gegevens zijn op basis waarvan iemand al dan niet aantrekkelijk gevonden wordt (zoals symmetrie).quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja kom zeg! Je komt zelf met een opmerking over onderzoek , en nu moet ik met een bron komen?Er is genoeg op internet te vinden over schoonheid aantrekkelijkheid en lelijkheid en over objectief en subjectief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |