Candle in the Wind niet, die is al geweest. Tiny Dancer komt dus nog wel.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nao t Zuuje vind ik ook wel walgelijk, die stijging.
Wat krijgen we nog van Elton? Your Song, Candle in The Wind, Dont let the sun go down on me, Im Still Standing en Rocket Man?
Oh nee, gaat Pompeii nog komen?quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh ja, Bastille komt ook nog ergens voorbij met hun meuk
Hoor jij ook dat aftellen? waarom is dat?quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig
Wat zijn we ook een goed teamEchte A-klasse
Gèèrumquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voelde me ook wel een beetje zo toen ik mn huis verloor aan mn ex dit jaar
Tussen Red Solo Cup en I'm Proud to be An American waarschijnlijkquote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In Amerika zou deze altijd top 25 in een allertijden lijst staan
Ik vind het gewoon een lekker nummer in het geheel.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hurricane vind ik zelf wel mooi, goede tekst vooral.
Vanmorgen geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh nee, gaat Pompeii nog komen?
die was al geweestquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Circle of life ook nogquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Candle in the Wind niet, die is al geweest. Tiny Dancer komt dus nog wel.
Oh bahquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voelde me ook wel een beetje zo toen ik mn huis verloor aan mn ex dit jaar
Circle of Life komt trouwens ook nog, dubbele bonus genot.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh hold my beer..daar heeft R2 ook wat op gevonden
Oh had wel verwacht dat Candle in the Wind nog veel hoger zou staan, zo'n megapopulaire single geweest in 1997. Maar die periode zat natuurlijk niet in de filmquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Candle in the Wind niet, die is al geweest. Tiny Dancer komt dus nog wel.
1,15 op de 100 nummers in de T2000 is van hun makelij (inc Bastille)quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kensington en Imagine Dragons zijn van hetzelfde laken een pak.
Allebei verschrikkelijk.
Ohja dat is voor de vuurwerkshow. Maar pas op hoor, voor je het weet heb je een berg littekens te pakken!quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoor jij ook dat aftellen? waarom is dat?
Alle liedjes klinken hetzelfde en die stem van hem.quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begin me juist meer en meer af te vragen wat er mis is met Kensington. Het is niet best, maar ik realiseer me dat ik het wel met de hedendaagse bands moet vergelijken en niet met de legendes. En dan komt het er nog helemaal niet zo slecht vanaf. Geen electromeuk, gewoon simpele rock. Best prima dus eigenlijk.
Kensington
Die is gelukkig al geweest, met die verschrikkelijke poging om niet als standaard 4/4 nummer over te komen met dat irritante gehey-o maar daar dan alsnog de plank volledig mee misslaatquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja die zin kwam me onbekend voorquote:Op zondag 29 december 2019 16:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je vergeet een zin
Als een volledig onbekende
quote:Op zondag 29 december 2019 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die zin kwam me onbekend voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |