quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Phil Collins kan ik niet meer naar luisteren sinds mijn relatie over is.
Op dezen plaatje kan ik de hele nacht wel dansen!quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Gretzl het volgende:
Lekker dansplaatje voor in de middag van de PhilGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zondequote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja maar ook die heuvel oprennen in pyjama!quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt alles? Ook op vakantie gaan naar een tropisch eiland en daar cocktails drinken met dudes met dreadlocks?
It's the only wayquote:
Troost je, ik heb er al moeite mee zonder al dat.quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
heeft het toch iets goeds opgeleverd![]()
Nou, uhm, dat is tenminste iets.quote:Op zondag 29 december 2019 16:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar ook die heuvel oprennen in pyjama!
Ik nu ookquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
Ik kwam er dit jaar pas achter dat Philip Bailey van Earth, Wind & Fire is.
Waz mis met jouquote:Op zondag 29 december 2019 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troost je, ik heb er al moeite mee zonder al dat.![]()
quote:
alleen dat standbeeld is zo doodsquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, uhm, dat is tenminste iets.
Wist ik ook lang nietquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
lekker bezig vriend! Nu genieten van Philly en Phillyquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, ben ik weer. Half uurtje hardgelopen, ben er dik tevreden over in dit koude weer (en zonder thermokleding)
Goed bezigquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, ben ik weer. Half uurtje hardgelopen, ben er dik tevreden over in dit koude weer (en zonder thermokleding)
Het heeft wél invloed gehad hier jaquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zou bijna denken dat sommigen hier door GTA muzikaal zijn opgevoed
Ik kwam er ook twee jaar geleden achter. Ik vond het leuker toen ik er hier vier jaar geleden achter kwam wie de leden van de Traveling Wilburys warenquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |