abonnement Unibet Coolblue
pi_190740593
Ik heb een tijd lang fitbit gebruikt naar volle tevredenheid.
Nu fitbit door google overgenomen is ben ik genoodzaakt een alternatief te zoeken.
In Amerika gaat er, terecht natuurlijk, een onderzoek komen door het Amerikaanse ministerie van justitie. Dit wil ik niet afwachten. Er moet dus een alternatief komen.

Ik heb al best wel wat reviews gelezen, en daaruit komen eigenlijk 3 merken naar voren. Apple, Garmin en Polar.

Apple: de nogal minieme batterijduur is hier echt een issue
Garmin: hartslagmeting schijnt hier minder accuraat te zijn dan bij concurrentie
Polar: oudbollig zowel qua vormgeving, als qua interface van de app.

Ik vind het dus moeilijk om te kiezen, en ik hecht sowieso meer waarde aan ervaringen van mensen op fora, dan die van mensen die wellicht betaald krijgen om een bepaald product te promoten.

So, ervaringen hier? Met name ben ik benieuwd hoe Polar ervaren wordt.
pi_190741200
Ik heb zelf alweer enige tijd de Garmin vivoactive 3. Ik merk zelf geen flukes bij de hartslag ofzo. Bevalt mij erg goed :) Hiervoor Fitbit gehad. Die gingen bij mij niet zo lang mee

Polar geen ervaring mee dus daar kan ik helaas niks over zeggen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190741202
Ik heb momenteel de Vivisport van Garmin. Ik heb deze gekozen omdat hij gps heeft, je ermee kan zwemmen en hij een optie voor krachttraining heeft. Hij bevalt me erg goed. Enige is dat het bandje wat kwetsbaar is. Als ik nu een andere zou moeten kiezen, zou ik geen activity tracker nemen, maar een sporthorloge met in ieder geval de genoemde functies. Die bandjes lijken wat sterker en zijn bovendien te vervangen zonder dat je het hele ding moet vervangen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190741226
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb momenteel de Vivisport van Garmin. Ik heb deze gekozen omdat hij gps heeft, je ermee kan zwemmen en hij een optie voor krachttraining heeft. Hij bevalt me erg goed. Enige is dat het bandje wat kwetsbaar is. Als ik nu een andere zou moeten kiezen, zou ik geen activity tracker nemen, maar een sporthorloge met in ieder geval de genoemde functies. Die bandjes lijken wat sterker en zijn bovendien te vervangen zonder dat je het hele ding moet vervangen.
Hm kan hij er niet af dat is jammer. Ik heb aan mijn vivoactive gewoon een leren bandje gedaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190741345
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb zelf alweer enige tijd de Garmin vivoactive 3. Ik merk zelf geen flukes bij de hartslag ofzo. Bevalt mij erg goed :) Hiervoor Fitbit gehad. Die gingen bij mij niet zo lang mee

Polar geen ervaring mee dus daar kan ik helaas niks over zeggen.
Ah, jij hebt dus zowel garmin als fitbit gehad? :)
Merk je ook geen verschillen tussen hartslag in rust bijvoorbeeld tussen beide apparaten?

quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb momenteel de Vivisport van Garmin. Ik heb deze gekozen omdat hij gps heeft, je ermee kan zwemmen en hij een optie voor krachttraining heeft. Hij bevalt me erg goed. Enige is dat het bandje wat kwetsbaar is. Als ik nu een andere zou moeten kiezen, zou ik geen activity tracker nemen, maar een sporthorloge met in ieder geval de genoemde functies. Die bandjes lijken wat sterker en zijn bovendien te vervangen zonder dat je het hele ding moet vervangen.
Hoe vaak moet je ongeveer opgeladen?
pi_190741426
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm kan hij er niet af dat is jammer. Ik heb aan mijn vivoactive gewoon een leren bandje gedaan.
Nee, helaas. En ik ben juist erg blij met de functionaliteit van de tracker, dus ik zou er graag een nieuw bandje aan doen, want dit is de tweede keer al dat het bandje begint te scheuren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190741458
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ah, jij hebt dus zowel garmin als fitbit gehad? :)
Merk je ook geen verschillen tussen hartslag in rust bijvoorbeeld tussen beide apparaten?
[..]

Hoe vaak moet je ongeveer opgeladen?
Ik leg hem iedere ochtend als ik douche even aan de oplader omdat ik dat gemakkelijk vind, maar dat is beslist niet nodig. Hij heeft René eg goede batterij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 29 december 2019 @ 16:52:49 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_190741560
Garmin en Polar ook data verkopers, dus neem een paar extra laadkabels zou ik zeggen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 17:04:47 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190741892
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ah, jij hebt dus zowel garmin als fitbit gehad? :)
Merk je ook geen verschillen tussen hartslag in rust bijvoorbeeld tussen beide apparaten?
[..]

Hoe vaak moet je ongeveer opgeladen?
Ik ben ook overgestapt van Fitbit naar Garmin, de Vivosport in dit geval. De redenen:
- waterdicht
- uitgebreidere app
- langere batterijduur (1 tot 2 keer per week opladen)
F.K.A. SuperwormJim
pi_190741905
quote:
99s.gif Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef XL het volgende:
Garmin en Polar ook data verkopers, dus neem een paar extra laadkabels zou ik zeggen
Hoe bedoel je?
pi_190742853
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ah, jij hebt dus zowel garmin als fitbit gehad? :)
Merk je ook geen verschillen tussen hartslag in rust bijvoorbeeld tussen beide apparaten?
[..]

Hoe vaak moet je ongeveer opgeladen?
Beide gehad idd en ik merk geen verschil.
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, helaas. En ik ben juist erg blij met de functionaliteit van de tracker, dus ik zou er graag een nieuw bandje aan doen, want dit is de tweede keer al dat het bandje begint te scheuren.
Oh wat jammer. Volgende keer kijken voor een waarvan de bandjes gewisseld kunnen worden dan misschien. Weet niet welke functies je wil maar mijn vivoactive 3 is ook waterdicht en heeft GPS. Gebruik dat vooral tijdens de wintersport en dan is hij heel nauwkeurig.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 17:32:19 #12
5428 crew  miss_sly
pi_190742917
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Beide gehad idd en ik merk geen verschil.
[..]

Oh wat jammer. Volgende keer kijken voor een waarvan de bandjes gewisseld kunnen worden dan misschien. Weet niet welke functies je wil maar mijn vivoactive 3 is ook waterdicht en heeft GPS. Gebruik dat vooral tijdens de wintersport en dan is hij heel nauwkeurig.
Doet ie ook krachttraining?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190743371
TVP.

Ik heb ook fitbit, maar sinds een update van de software in september-oktober werkt de GPS functie tijdens sportactiviteiten niet meer. Althans hij meet wel met de GPS en de data lijkt te kloppen, maar de berekende afstanden en snelheden zijn verkeerd. Aangezien fitbit het probleem niet toegeeft en er 1000-en klachten op internet te vinden zijn, overweeg ik ook een overstap.
pi_190743395
Ik ben erg tevreden over de Amazfit-horloges. Degelijke hartslagmeter, ingebouwde GPS, muziekspeler (voor bluetooth-oordopjes), goede batterijduur (verschilt wel per model) en ze zijn niet achterlijk prijzig.

Amazfit is een dochteronderneming van Xiaomi
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_190743422
Genoodzaakt _O-

Stel je niet aan. Als je tevreden bent over fitbit, dan gebruik je die toch gewoon :D
pi_190743550
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Doet ie ook krachttraining?
Ik ga er eens naar kijken!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190743708
Garmin marq series is wel wat voor jou.
pi_190743800
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef babylon het volgende:
Genoodzaakt _O-

Stel je niet aan. Als je tevreden bent over fitbit, dan gebruik je die toch gewoon :D
Nee. Privacy-issues. ("google" it :') )
Maar goed, daar gaat topic niet over.

quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Garmin marq series is wel wat voor jou.
Oeh, die zien er wel nice uit. Mijn budget was eigenlijk 450 euro (voor apple watch), en dit is stuk duurder maar ik zal er eens naar kijken. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2019 18:08:40 ]
pi_190743900
Voor goede reviews van dit soort produkten kan je bij Dc rainmaker kijken. https://www.dcrainmaker.com/
pi_190744036
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee. Privacy-issues. ("google" it :') )
Maar goed, daar gaat topic niet over.
[..]

Oeh, die zien er wel nice uit. Mijn budget was eigenlijk 450 euro (voor apple watch), en dit is stuk duurder maar ik zal er eens naar kijken. :)
Je bent wel grappig. Privacy issues met Google, maar Apple is prima _O-
pi_190744090
Ik ben erg fan van mijn Apple Watch. Hij kan twee volle dagen mee , inclusief een uur of vier workout met gps. In de praktijk laad ik hem elke nacht op.

Ivm anderen is alles aanwezig en als je een iPhone hebt naadloos geïntegreerd met Apple health en al je apps. Ik lijk hem ook meer te gebruiken hierdoor.

Hij gaat geen week mee, echter functies en kwaliteit is top. Zwemmen, fietsen , fitness, hiked, wandelen. Ik gebruik hem overal voor. Op je Fitbit heb je geen strava.

Als je geen iPhone hebt zou ik hem trouwens niet kopen.
Whatever...
pi_190744232
Polar zie ik vooral bij hardlopers. Garmin soms ook. Hun ecosysteem is echter lang niet zo goed als van Apple. Daarnaast is een Garmin fenix gewoon oerlelijk en weegt een
Kilo.

Deze wearables doen prima als je je hartslag wilt meten. Als je het geld er voor hebt en een iPhone ik Apple adviseren.

Daarnaast vervangt hij bij mij een fiets computer
Whatever...
pi_190744646
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 18:12 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben erg fan van mijn Apple Watch. Hij kan twee volle dagen mee , inclusief een uur of vier workout met gps. In de praktijk laad ik hem elke nacht op.

Ivm anderen is alles aanwezig en als je een iPhone hebt naadloos geïntegreerd met Apple health en al je apps. Ik lijk hem ook meer te gebruiken hierdoor.

Hij gaat geen week mee, echter functies en kwaliteit is top. Zwemmen, fietsen , fitness, hiked, wandelen. Ik gebruik hem overal voor. Op je Fitbit heb je geen strava.

Als je geen iPhone hebt zou ik hem trouwens niet kopen.
Ja, ik heb iPhone. Als batterijduur geen rol zou spelen zou ik niet twijelen en gelijk apple watch 5 halen, ook al is dat geen dedicated activity tracker.

Ik droeg fitbit ook in bed, en vond die statistieken wel interessant. Als dat ding zo vaak aan oplader moet, dan gaat dat niet.
pi_190744785
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef Spanky78 het volgende:
Polar zie ik vooral bij hardlopers. Garmin soms ook. Hun ecosysteem is echter lang niet zo goed als van Apple. Daarnaast is een Garmin fenix gewoon oerlelijk en weegt een
Kilo.

Deze wearables doen prima als je je hartslag wilt meten. Als je het geld er voor hebt en een iPhone ik Apple adviseren.

Daarnaast vervangt hij bij mij een fiets computer
Wat bedoel je met ecosysteem?
pi_190744856
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, ik heb iPhone. Als batterijduur geen rol zou spelen zou ik niet twijelen en gelijk apple watch 5 halen, ook al is dat geen dedicated activity tracker.

Ik droeg fitbit ook in bed, en vond die statistieken wel interessant. Als dat ding zo vaak aan oplader moet, dan gaat dat niet.
Nja, dan leg je hem in de avond aan de oplader. Of je koopt zo’n slaap tracker die je in je bed legt. Klaar.

In ieder geval is hij in het tracken van activity minstens zo goed als de duurste alternatieven. Ik denk zelfs beter gezien alle apps en updates.
Whatever...
pi_190744874
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat bedoel je met ecosysteem?
Apple store apps. En regelmatig updates, goed geïntegreerd met iPhone.
Whatever...
pi_190744899
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nja, dan leg je hem in de avond aan de oplader. Of je koopt zo’n slaap tracker die je in je bed legt. Klaar.

In ieder geval is hij in het tracken van activity minstens zo goed als de duurste alternatieven. Ik denk zelfs beter gezien alle apps en updates.
Hoe lang duurt het eigenlijk om hem van bijna leeg naar vol op te laden?
pi_190744944
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het eigenlijk om hem van bijna leeg naar vol op te laden?
Geen idee, geloof vrij snel. Google zegt 1,5 uur tot 80%.

Ik heb hem meer dan een jaar, (4). Ik ben nog nooit onder de 50% gekomen.
Whatever...
pi_190744947
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 18:12 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben erg fan van mijn Apple Watch. Hij kan twee volle dagen mee , inclusief een uur of vier workout met gps. In de praktijk laad ik hem elke nacht op.

Ivm anderen is alles aanwezig en als je een iPhone hebt naadloos geïntegreerd met Apple health en al je apps. Ik lijk hem ook meer te gebruiken hierdoor.

Hij gaat geen week mee, echter functies en kwaliteit is top. Zwemmen, fietsen , fitness, hiked, wandelen. Ik gebruik hem overal voor. Op je Fitbit heb je geen strava.
Op mijn fitbit zit wel Strava. Gebruik het verder niet, wat is het voordeel tov de eigen sporttracker functies?
pi_190745034
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Op mijn fitbit zit wel Strava. Gebruik het verder niet, wat is het voordeel tov de eigen sporttracker functies?
Dag alles sowieso via de Apple health suite centraal is. Ik kan dus met app 1 een workout liggen en app2 ziet deze dan ook gewoon mocht je dat willen.
Whatever...
pi_190745089
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Apple store apps. En regelmatig updates, goed geïntegreerd met iPhone.
Garmins en polars zijn ook in de eerste plaats sporthorloges en geen smartwatches. Het is maar net wat je er mee wilt doen.
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 18:54:37 #32
5428 crew  miss_sly
pi_190745403
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Garmins en polars zijn ook in de eerste plaats sporthorloges en geen smartwatches. Het is maar net wat je er mee wilt doen.
Ik wil ook geen smartwatch, want ik wil niet al die functionaliteit die niets met mijn sporten, bewegen en gezondheid te maken heeft. Mijn Vivosport heeft dat deels ook wel, maar het enige dat ik gebruik is een melding op mijn tracker als mijn telefoon gaat.

Overigens vind ik mijn Vivosport ook prima samenwerken met mijn iPhone, evenals met myfitnesspall en Endomondo, bijvoorbeeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190746262
Apple Watch is ook gewoon een fitnesstracker. Maar dan met wat meer functionaliteit.

Ik zou hem niet dragen als ik hem niet voor sporten zou gebruiken.
Whatever...
  zondag 29 december 2019 @ 19:36:52 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_190746710
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Waarom wil je het niet aan Google geven???

Een valide reden zou zijn dat je wil weten aan wie welke data van jou verkocht wordt. Dat vertellen ze je niet.

Met Garmin en Polar hetzelfde. Ze verkopen ook je data aan externe partijen zonder dat jij daar inzicht in hebt. Apple niet, de gebruiken de data alleen voor hun eigen doeleinden. Dus Apple is je enige keuze.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_190747978
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:22 schreef Spanky78 het volgende:
Apple Watch is ook gewoon een fitnesstracker. Maar dan met wat meer functionaliteit.

Ik zou hem niet dragen als ik hem niet voor sporten zou gebruiken.
Als je hem voornamelijk voor het sporten hebt gekocht, wat heeft jou de keuze op de Apple Watch laten maken.
pi_190749003
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Als je hem voornamelijk voor het sporten hebt gekocht, wat heeft jou de keuze op de Apple Watch laten maken.
Ik heb een iPhone. Daarnaast wil ik graag spullen die lang en goed ondersteund worden. Apple doet dat in de regel.

Bij anderen weet je nooit wanneer de software niet meer ondersteund wordt. Daarnaast kwaliteit van de sensoren, waterdicht (zwemmen), niet te groot en dik, integratie met health suite, beschikbare apps en eigen apps zijn ook uitstekend.

Als je geen iPhone hebt zou ik iets anders kiezen. Maar met een iPhone kun je op dit moment naar mijn mening niets beters kiezen dan de watch. Tenzij je heel specifiek iets wilt wat een ander kan. Maar ik heb dat niet, net als vrijwel iedereen.
Whatever...
pi_190749496
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik wil ook geen smartwatch, want ik wil niet al die functionaliteit die niets met mijn sporten, bewegen en gezondheid te maken heeft. Mijn Vivosport heeft dat deels ook wel, maar het enige dat ik gebruik is een melding op mijn tracker als mijn telefoon gaat.

Overigens vind ik mijn Vivosport ook prima samenwerken met mijn iPhone, evenals met myfitnesspall en Endomondo, bijvoorbeeld.
Ik ben op vakantie en had geen tijd om te kijken. Maar de site zegt dit https://www8.garmin.com/m(...)C6-D4AE07E9D4A0.html
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 21:01:30 #38
5428 crew  miss_sly
pi_190749866
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben op vakantie en had geen tijd om te kijken. Maar de site zegt dit https://www8.garmin.com/m(...)C6-D4AE07E9D4A0.html
Dank je! De Vivoactive is meer een sporthorloge dan een activity tracker, zie ik. Daar was ik naar aan het kijken als alternatief voor mijn Vivosport inderdaad. Hij bevalt dus goed en kan zo te lezen wat mijne kan en meer. Dat klinkt goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190749985
quote:
99s.gif Op zondag 29 december 2019 19:36 schreef XL het volgende:

Waarom wil je het niet aan Google geven???

Een valide reden zou zijn dat je wil weten aan wie welke data van jou verkocht wordt. Dat vertellen ze je niet.
Ze zeggen dat data hoe dan ook niet verkopen. Maar ja, wie zegt dat dat zo blijft. Waarom zouden ze anders dit gekocht hebben? Verdienmodel van google is immers data, niet hardware.

Toen facebook what's app overnam gaven ze ook aan dat data niet gedeeld zou worden, inmiddels weten we wel beter.
pi_190750159
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb een iPhone. Daarnaast wil ik graag spullen die lang en goed ondersteund worden. Apple doet dat in de regel.

Bij anderen weet je nooit wanneer de software niet meer ondersteund wordt. Daarnaast kwaliteit van de sensoren, waterdicht (zwemmen), niet te groot en dik, integratie met health suite, beschikbare apps en eigen apps zijn ook uitstekend.

Als je geen iPhone hebt zou ik iets anders kiezen. Maar met een iPhone kun je op dit moment naar mijn mening niets beters kiezen dan de watch. Tenzij je heel specifiek iets wilt wat een ander kan. Maar ik heb dat niet, net als vrijwel iedereen.
Meet ie eigenlijk ook vo2max?
Mijn fitbit doet dat niet. En als ik dan toch iets nieuws moet, is het wel fijn als het er op zit.
pi_190750384
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dank je! De Vivoactive is meer een sporthorloge dan een activity tracker, zie ik. Daar was ik naar aan het kijken als alternatief voor mijn Vivosport inderdaad. Hij bevalt dus goed en kan zo te lezen wat mijne kan en meer. Dat klinkt goed.
Ja hij bevalt echt super!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190751126
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb een iPhone. Daarnaast wil ik graag spullen die lang en goed ondersteund worden. Apple doet dat in de regel.

Bij anderen weet je nooit wanneer de software niet meer ondersteund wordt. Daarnaast kwaliteit van de sensoren, waterdicht (zwemmen), niet te groot en dik, integratie met health suite, beschikbare apps en eigen apps zijn ook uitstekend.

Als je geen iPhone hebt zou ik iets anders kiezen. Maar met een iPhone kun je op dit moment naar mijn mening niets beters kiezen dan de watch. Tenzij je heel specifiek iets wilt wat een ander kan. Maar ik heb dat niet, net als vrijwel iedereen.
Garmin ondersteund zijn producten ook zeer lang. Kwaliteit van de sensoren zijn minstens net zo goed. Accuduur is veel langer. Garmin koppelbaas aan Apple Health. Er is als je hem als sportwatch echt geen enkel punt waarop een Apple Watch beter is dan een garmin van dezelfde prijs.

De Apple Watch is ook zeker geen verkeerde keus en valt veel voor te zeggen als je een smartwatch wil met een sportwatch mogelijkheden.
pi_190751152
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Meet ie eigenlijk ook vo2max?
Mijn fitbit doet dat niet. En als ik dan toch iets nieuws moet, is het wel fijn als het er op zit.
Waarom vo2max? Wat wil je ermee?
pi_190751194
Sporthorloge van Garmin.
pi_190751226
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Waarom vo2max? Wat wil je ermee?
Dat is een goede indicatie voor wat je betreft je conditie toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
pi_190751294
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is een goede indicatie voor wat je betreft je conditie toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Je sport fanatiek? Hardlopen of fietsen of iets dergelijks?
pi_190751548
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Meet ie eigenlijk ook vo2max?
Mijn fitbit doet dat niet. En als ik dan toch iets nieuws moet, is het wel fijn als het er op zit.
Yep, hij meet je vo2max. Je kunt zelfs een heel eenvoudige (1 kanaals) ecg doen.
Whatever...
pi_190751580
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je sport fanatiek? Hardlopen of fietsen of iets dergelijks?
Ik fiets regelmatig inderdaad.
pi_190751601
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is een goede indicatie voor wat je betreft je conditie toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ja, een maat voor zuurstofopname per kilo lichaamsgewicht. Hoe meer je kunt vervoeren naar je spieren, hoe beter je conditie. In de regel is zuurstof de beperkende factor. Daarom kun je wel een hele dag lopen en bijna niemand de hele dag rennen.
Whatever...
pi_190751612
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Yep, hij meet je vo2max. Je kunt zelfs een heel eenvoudige (1 kanaals) ecg doen.
Heb jij de watch 3, 4 of 5?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')