Ja, ik ga ervan uit dat dit de beste van Oasis.quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef Zorro het volgende:
Heee, dit was toch het beste Oasis nummer ooit gemaakt he?
quote:
Slide Away 😭 Prachtig.quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef satecl het volgende:
Ik stem elk jaar op Whatever en Slide Away. Komen er helaas maar niet in.
Champaign, waren die niet van How Bout Us?quote:Op zondag 29 december 2019 14:13 schreef MaJo het volgende:
Toen ik bij de Lush werkte hadden we een bruisbal die Champaign Supernova heette. Pas jaren later kwam ik erachter dat het een nummer van Oasis was
Net als R.E.M.quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef Isorden het volgende:
Als er een band is waarvan ik hoop at ze ooit weer bij elkaar komen.....
Boooohhh
Whatever, ook mijn favorietquote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef satecl het volgende:
Ik stem elk jaar op Whatever en Slide Away. Komen er helaas maar niet in.
Dat is wel mooiquote:Op zondag 29 december 2019 14:13 schreef houdjemond het volgende:
Maargoed, hele Oasis-oeuvre kwam zo'n beetje voorbij toen
Hoef het na de top ook voorlopig niet meer te horen neequote:
Zoals?quote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet bijzonder. Er zijn bands die hetzelfde doen maar dan veel mooier.
Dit had zo mooi Oaswas kunnen wordenquote:Op zondag 29 december 2019 14:13 schreef MaJo het volgende:
Toen ik bij de Lush werkte hadden we een bruisbal die Champaign Supernova heette. Pas jaren later kwam ik erachter dat het een nummer van Oasis was
Door je eigen foutieve mening een aantal keer te herhalen gaat het niet ineens kloppen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet bijzonder. Er zijn bands die hetzelfde doen maar dan veel mooier.
geef!!!quote:
gemiste kans jaquote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit had zo mooi Oaswas kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |