Alle mannen waren vroeger gay?quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toen zagen alle mannen er zo uit.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
oef, hij was op weg naar buiten de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Was hij gay???????quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
En niemand die destijds doorhad dat hij gay was
Cause I gotta have .. FAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTHHHHHHHHHquote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Bos81 het volgende:
Het origineel van Limp BIzkit is toch beter
Als je daarvan niet doorhebt dat ie gay is dan ben je zelf gayquote:Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor die Martien Meylandt?
quote:Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef Isorden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die is echt fantastischquote:Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef jrwl het volgende:
Dont let the sun go down on me, dat vind ik een heerlijke trackZowel Elton origineel als 1991 versie met George
ga je naar het café?quote:
over welk nummer heb je het nu?quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef houdjemond het volgende:
Orgineel van Limp Bizkit is wel beter.
Hijzelf blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je daarvan niet doorhebt dat ie gay is dan ben je zelf gay
Dat heb ik met heel veel Eagles, doorkabbelend hoeft niet per se negatief te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |