Bedankt, Hansquote:Op zondag 29 december 2019 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
van de week bij turn de tables hadden ze de tafels allemaal op de kop vast dus ze waren er wel.
ywquote:
volgens mij komt cee niet uit groningenquote:
Where did it go wrong?quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Homdeck het volgende:
potverdorie, 4e bij de top 2000 quiz. we gingen voor top 3.
Cat Stevens draaien ze toch pas op 30 december?quote:Op zondag 29 december 2019 10:36 schreef Cee het volgende:
Wel een poezenuurtje zeg. The Cats, Cat Stevens, Kylie.
Haha, nee ik vroeg me al af.quote:Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
volgens mij komt cee niet uit groningen
ach heb ik een pubquiz gemist in stad?quote:Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Bummerquote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Homdeck het volgende:
potverdorie, 4e bij de top 2000 quiz. we gingen voor top 3.
Netjesquote:Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Where did it go wrong?
Wij werden gisteren tweede.
Cutequote:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op dit nummer heb ik een paar maanden terug nog ontzettend hard zitten janken in de auto op weg naar huis. Nummer voor mijn gevoel jaren niet gehoord op de radio en nu de tekst zo toepasselijk was kwam die ineens voorbij.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op dit nummer heb ik een paar maanden terug nog ontzettend hard zitten janken in de auto op weg naar huis. Nummer voor mijn gevoel jaren niet gehoord op de radio en nu de tekst zo toepasselijk was kwam die ineens voorbij.
Grappig. Zelfde geldt voor de zenderbaas van Orinoco en zijn vrouwquote:
Nee, klopt, die woon aan de andere kant van het landquote:Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en dan toch 4e worden van de 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |