abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 december 2019 @ 01:27:43 #126
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190728131
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 00:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah, had er zelf wel ietsje meer van gehoopt (qua reacties dan), als je het me eerlijk vraagt. Eurovision Espana heeft het bv vandaag wel geretweet maar bijna niemand gaat in op het "let's hear you try" behalve Andy en Matt enzo. Dus ze vinden het leuk om te kijken maar dat is het dan wel. Had zelf gedacht dat de normaal nogal uitgesproken Eurovision community er meer op zouden reageren. :P Had ik voor Franklin ook leuk gevonden.

Hier in ESF in het Rotterdammish topic eigenlijk ook wel wat minder respons dan ik vooraf dacht. Maakt verder niet uit hoor, we blijven het gewoon maken omdat we het zelf leuk vinden, maar als je het zo vraagt dan zeg ik eerlijk dat ik er zowel hier als op Twitter ietsje meer van verwacht had, puur qua reacties. ;)

Want het wordt zeker wel bekeken. Zie de statistieken van alleen Les 1:

[ afbeelding ]
Hm ja, dat is wel jammer idd. Al is het met dit soort dingen volgens mij wel standaard dat het vooral bekeken wordt. Misschien vinden mensen twitter daarvoor toch iets te anoniem, niet direct een forum waarop je een filmpje (herkenbaar) van jezelf post zeg maar, zou mijn eerste lekenindruk zijn. Al is dat natuurlijk geen excuus voor de bekendere koppen. :P

Misschien in de tweet ook een link naar het forum/topic plaatsen, of kan dat niet? (of is die er al en heb ik dat gewoon niet gezien :@ ) Niet dat mensen op een voor hun nieuw forum wel meteen een filmpje willen delen, maar het zou misschien wel voor wat meer respons in het topic kunnen zorgen wat misschien weer meer bereik genereert wat misschien tot meer reacties leidt etc.

Nou goed, tot zo ver de social media ideeën van de grootste digibeet in ESF. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 29 december 2019 @ 01:31:24 #127
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190728218
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 01:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Maar dit is ook echt niet iets waar negatieve reacties op kunnen komen :D
Het is twitter, zelfs een filmpje van een tevreden spinnende kitten kan daar nog op negatieve reacties rekenen.
Is mijn beeld ervan iig. }:|
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 29 december 2019 @ 01:32:28 #128
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190728231
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 01:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaa. Tis een zeldzaam iets bijna tegenwoordig, dat ergens geen gezeik over komt. :D
Dit dus. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_190728258
quote:
15s.gif Op zondag 29 december 2019 01:31 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het is twitter, zelfs een filmpje van een tevreden spinnende kitten kan daar nog op negatieve reacties rekenen.
Is mijn beeld ervan iig. }:|
Blijft wel mijn favoriete sociale platform. Maarja, je leert wel hoeveel idioten er zijn
  zondag 29 december 2019 @ 01:41:31 #130
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190728415
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Blijft wel mijn favoriete sociale platform. Maarja, je leert wel hoeveel idioten er zijn
Ja, nou goed. Ik ben zeer privacygevoelig, maar met wat ik zo af en toe op twitter voorbij zie komen zou ik bijna gaan denken dat een systeem als in "Nosedive" van Black Mirror een goed idee was. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_190728454
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, nou goed. Ik ben zeer privacygevoelig, maar met wat ik zo af en toe op twitter voorbij zie komen zou ik bijna gaan denken dat een systeem als in "Nosedive" van Black Mirror een goed idee was. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die aflevering van black mirror nog niet gezien. Goed ideetje om zo maar eens aan te zetten

maar valt misschien te vergelijken met China nu? :P
pi_190728479
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nee zo bedoelde ik het echt niet. O+ Niemand is verplicht te reageren en al helemaal logisch als je op Twitter al iets hebt gedaan dat het dan niet hier ook nog eens hoeft! Ik weet ook niet zo goed hoe ik het bedoel, maar van sommigen waarvan ik bv vooraf had gedacht 'die vinden dit echt wel lollig' hoor je dan vanaf les 1 echt NUL en dat verbaasde me omdat ik dat dus dan totaal verkeerd heb ingeschat van diegenen. :D Niks ergs aan verder. Dat ligt bij mij qua verkeerd inschatten, niet bij diegenen.

Tis ook echt puur iets wat ik nu alleen maar hardop zeg omdat Roger het eerlijk vroeg. Dus laat niemand het als aanval zien ajb of zich ergens toe verplicht voelen. :P We hebben lol met het bedenken en maken en als een paar mensen het leuk vinden om te kijken is het 't al waard. We wilden gewoon eens iets anders dan het standaard esf nieuws dat echt iedereen al tweet. En dat is gelukt. *O*
Staan de lessen ook op de FP? dat zou ook weer voor exposure zorgen. En sowieso zou meer aandacht voor het ESF daar ook leuk zijn. Gewoon omdat het kan en omdat dat de komende maanden toch hot gaat zijn.
dag
  zondag 29 december 2019 @ 01:45:10 #133
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190728481
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 01:43 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die aflevering van black mirror nog niet gezien. Goed ideetje om zo maar eens aan te zetten

maar valt misschien te vergelijken met China nu? :P
Een beetje waar China (al behoorlijk) naar op weg is, ja.

Edit: Wel echt een aanrader trouwens. Imo een van de betere afleveringen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_190728515
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Een beetje waar China (al behoorlijk) naar op weg is, ja.

Edit: Wel echt een aanrader trouwens. Imo een van de betere afleveringen.
Zo eens kijken dan, nog even aan het pokeren :7

tot nu toe vind ik die aflevering waar die jongen gechanteerd wordt het beste, waar hij allerlei opdrachten moet doen. Ook radiohead muziek er in en bronn van GoT O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 december 2019 @ 01:51:12 #135
163650 Greys
pi_190728569
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm ja, dat is wel jammer idd. Al is het met dit soort dingen volgens mij wel standaard dat het vooral bekeken wordt. Misschien vinden mensen twitter daarvoor toch iets te anoniem, niet direct een forum waarop je een filmpje (herkenbaar) van jezelf post zeg maar, zou mijn eerste lekenindruk zijn. Al is dat natuurlijk geen excuus voor de bekendere koppen. :P

Misschien in de tweet ook een link naar het forum/topic plaatsen, of kan dat niet? (of is die er al en heb ik dat gewoon niet gezien :@ ) Niet dat mensen op een voor hun nieuw forum wel meteen een filmpje willen delen, maar het zou misschien wel voor wat meer respons in het topic kunnen zorgen wat misschien weer meer bereik genereert wat misschien tot meer reacties leidt etc.

Nou goed, tot zo ver de social media ideeën van de grootste digibeet in ESF. :P
Meedenken wordt sowieso altijd enorm gewaardeerd! Link in die tweets paste niet want we houden echt nul tekens over steeds qua ruimte. :D :@ Maar omdat bij elke tweet sowieso standaard. Songfestivalforum.nl staat (het is onze twitternaam) is dat hopelijk alsnog beetje duidelijk.

En we hadden misschien idd vaker erop moeten attenderen dat je ook je kat of een plant kunt filmen terwijl je de uitdrukking van de les roept, dan ben je niet herkenbaar in beeld!

Maar tis inderdaad best een stapje om te nemen hoor, ook qua moeite. Snap ik ook best wel. Twitter is misschien ook vooral iets waar je als je iets leuk vindt het liket of retweet (ipv eronder roept 'wat tof!' ofzo) en alleen als je boos bent daadwerkelijk reacties gaat typen. :D

Maar echt, we zijn al blij dat er mensen zijn die het leuk vinden en dat we er meer volgers door hebben en we bijdragen aan positieve leuke dingen. Er is al genoeg gezeik. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 december 2019 @ 01:53:09 #136
163650 Greys
pi_190728603
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Peter het volgende:

[..]

Staan de lessen ook op de FP? dat zou ook weer voor exposure zorgen. En sowieso zou meer aandacht voor het ESF daar ook leuk zijn. Gewoon omdat het kan en omdat dat de komende maanden toch hot gaat zijn.
Op de weblog staan ze. :Y
Die gebruiken de youtube en niet de tweet.

Al krijg je op de FP toch wel wat andere reacties, toch iets meer smalend zeg maar. Tis daar toch wat minder stoer om iets van het Songfestival leuk te vinden. Dus ik durf daar niet zo heel vaak de reacties te lezen. :@ :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 29 december 2019 @ 01:55:19 #137
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190728646
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zo eens kijken dan, nog even aan het pokeren :7

tot nu toe vind ik die aflevering waar die jongen gechanteerd wordt het beste, waar hij allerlei opdrachten moet doen. Ook radiohead muziek er in en bronn van GoT O+
Shut Up and Dance?

Die is ook wel goed, ja. Zelf vind ik tot nu toe "The Entire History of You" de beste. Vooral omdat het (wederom privacy) de laatste echte privacybarrière die er nog bestaat wegslaat. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 29 december 2019 @ 02:06:03 #138
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190728811
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 01:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Meedenken wordt sowieso altijd enorm gewaardeerd! Link in die tweets paste niet want we houden echt nul tekens over steeds qua ruimte. :D :@ Maar omdat bij elke tweet sowieso standaard. Songfestivalforum.nl staat (het is onze twitternaam) is dat hopelijk alsnog beetje duidelijk.

En we hadden misschien idd vaker erop moeten attenderen dat je ook je kat of een plant kunt filmen terwijl je de uitdrukking van de les roept, dan ben je niet herkenbaar in beeld!

Maar tis inderdaad best een stapje om te nemen hoor, ook qua moeite. Snap ik ook best wel. Twitter is misschien ook vooral iets waar je als je iets leuk vindt het liket of retweet (ipv eronder roept 'wat tof!' ofzo) en alleen als je boos bent daadwerkelijk reacties gaat typen. :D

Maar echt, we zijn al blij dat er mensen zijn die het leuk vinden en dat we er meer volgers door hebben en we bijdragen aan positieve leuke dingen. Er is al genoeg gezeik. *O*
Ik weet niet hoe linken op twitter werkt, maar je kan niet (zoals hier) een link onder bestaande tekst plakken om zo wat extra karakters te smokkelen?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 29 december 2019 @ 02:06:45 #139
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190728822
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 december 2019 @ 02:10:31 #140
163650 Greys
pi_190728890
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 02:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe linken op twitter werkt, maar je kan niet (zoals hier) een link onder bestaande tekst plakken om zo wat extra karakters te smokkelen?
Nope, of tenminste, als het kan heb ik geen idee hoe en zie het ook nergens gebeuren. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 december 2019 @ 02:11:35 #141
163650 Greys
pi_190728905
Franklin appt net een filmpje van de Wannebiezz (die van Goeiemorgen zonneschijn liedje) die De Eerste Keer zingen. De cirkel is rond. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190729484
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2019 02:11 schreef Greys het volgende:
Franklin appt net een filmpje van de Wannebiezz (die van Goeiemorgen zonneschijn liedje) die De Eerste Keer zingen. De cirkel is rond. :D
Wauw :D _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 29 december 2019 @ 10:10:35 #143
39237 crew  H_T
2733
pi_190731612
Welkom op de laatste zondag van het jaar
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 december 2019 @ 11:17:48 #144
163650 Greys
pi_190732871
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welkom op de laatste zondag van het jaar
De laatste zondag van het decennium zelfs!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190732935
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef Greys het volgende:

[..]

De laatste zondag van het decennium zelfs!
Omg... het besef dringt door...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 29 december 2019 @ 11:22:38 #146
39237 crew  H_T
2733
pi_190732951
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef Greys het volgende:

[..]

De laatste zondag van het decennium zelfs!
Die durfde ik niet helemaal aan, voor het geval dat decennia dezelfde valstrik hebben als eeuwen. Dus dat 2000 het laatste jaar van de 20e eeuw was, en niet 1999
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 29 december 2019 @ 11:24:37 #147
39237 crew  H_T
2733
pi_190732987
Sowieso de laatste zondag van de New Tens of hoe het ook maar mag heten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 december 2019 @ 11:28:57 #148
163650 Greys
pi_190733055
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Die durfde ik niet helemaal aan, voor het geval dat decennia dezelfde valstrik hebben als eeuwen. Dus dat 2000 het laatste jaar van de 20e eeuw was, en niet 1999
Oh nu ga ik ook twijfelen _O-
Die zoeken we even op.
Maar volgens mij begint met 2020 een nieuwe. Toch, toch? *armen in de lucht gooit*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 december 2019 @ 11:32:10 #149
163650 Greys
pi_190733111
quote:
het huidige decennium, het tweede decennium van de 21e eeuw, is de periode van 2011 tot en met 2020. Een periode van 10 aaneensluitende jaren waarvan het eerste jaartal eindigt op een 0, wordt ook wel als decennium beschouwd.
Oké dus niet de laatste zondag van het decennium. :@ :D

Maar die laatste zin vind ik dan wel weer verwarrend. Want dan zou 2020 ook het begin kunnen zijn van het nieuwe decennium. Want eindigt op 0.

*armen weer in de lucht gooit*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 29 december 2019 @ 11:33:11 #150
39237 crew  H_T
2733
pi_190733139
Even Wikipedia ingedoken (je moet wat). Zij zeggen dat het eigenlijk 2011 t/m 2020 zou moeten zijn als decennium als je vanaf het jaar 1 begint te tellen (want het jaar 0 heeft niet bestaan), maar dat is te verwarrend. Zij houden dus aan dat 2010 t/m 2019 een decennium is, wat je de jaren '10 kan noemen :Y

quote:
Aangezien ook ieder tiental aaneengesloten jaren wel als decennium beschouwd wordt, noemt men vaak de jaren waarvan de decenniumaanduiding voorkomt in het (gesproken) jaartal een decennium; de "jaren 20" laat men aldus lopen van 1920 tot en met 1929. Met deze conventie begint een decennium met een jaartal eindigend op een 0 en eindigt met het eerste daaropvolgende jaar met jaartal eindigend op een 9. Ook in dit overzicht wordt deze conventie aangehouden.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')