Hoe weet je dat nou, je onthoudt nog niet eens of ze nou Hongkong of uit Tokio komt.quote:
Nee want heb de rest onderhand ook nagekeken en alles klopt nog incl locatiequote:Op zaterdag 28 december 2019 10:41 schreef Iamaclown het volgende:
[..]
Dude, het is een compleet ander land. Zeker omdat je zo blij was met het 'correcte' landnummer is dat wel een klein verschilletje hè
Neenee, de moeder is Tokio:quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:41 schreef Iamaclown het volgende:
[..]
Dude, het is een compleet ander land. Zeker omdat je zo blij was met het 'correcte' landnummer is dat wel een klein verschilletje hè
Wel opletten.quote:Tokyo moeder van nederland
Ja typte het fout, maar heb het wel ok hier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, je onthoudt nog niet eens of ze nou Hongkong of uit Tokio komt.
Iemand die in HK gewoond heeft kan dat wel, zonder al teveel moeite.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:45 schreef kree het volgende:
Het klopt gewoon hoor voor zover? Maar sure ik heb twijfels alleen ik kan de fouten nog niet ontdekken dan? Als iemand hier over het alles kan liegen wat ik tot nu toe vraagde dan is het wel heel knap. Ok Nigerianen had ik onderhand wel gespot denk
Als ik jouw topics en posts lees dan heb ik niet het idee dat je in een fantastische mentale gesteldheid verkeerd waarbij je ook in staat bent om dit door te zien als het een scam is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:45 schreef kree het volgende:
Het klopt gewoon hoor voor zover? Maar sure ik heb twijfels alleen ik kan de fouten nog niet ontdekken dan? Als iemand hier over het alles kan liegen wat ik tot nu toe vraagde dan is het wel heel knap. Ok Nigerianen had ik onderhand wel gespot denk
...en ondanks dat deze persoon waarschijnlijk miljonair zou moeten zijn, voorspel ik je dat ze het verhaal zo draait dat jij daar op een of andere manier iets voor moet betalen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Euh vertel ,me de andere opties dan maar? Het kan niet afreizen daar heen financieel niet en niet in tijd. Ok ze zei nog kom naar the netherlands
Nou ik heb geen risico want er gaat geen cent van mij naar haar. Maar ok wie weet hmms stel dat het wel echt is?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
...en ondanks dat deze persoon waarschijnlijk miljonair zou moeten zijn, voorspel ik je dat ze het verhaal zo draait dat jij daar op een of andere manier iets voor moet betalen.
Natuurlijk is het niet echt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik heb geen risico want er gaat geen cent van mij naar haar. Maar ok wie weet hmms stel dat het wel echt is?
Dat is ook precies de bedoeling van oplichters. Een band met iemand opbouwen, zichzelf begeerlijk maken (ik verdien veel geld, oh ik heb ook een band met Nederland) zodat het slachtoffer steeds minder vatbaar wordt voor logica.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Als je twijfels hebt, stop dan met dat contact . Nu ben je al een paar dagen aan het fantaseren en raak je steeds verder buiten de realiteit .Niet dat ik verwacht dat je überhaupt wat gaat doen. Liever in twijfel blijven hangen dan de realiteit onder ogen komen . Dus ik zou lekker doen wat je doet en geniet van het nu. Kan allemaal ook zo anders zijn, maar hou het bij deze fantasie .. is een stuk veiliger en je hoeft net als in de afgelopen dagen verder geen actie te ondernemen
Dat dacht ik ook, Maar er klopt echt wel er veel nu om te denken van is real. Maakt nog niet uit want ik ben niet `zo retard om geld over te maken, Maar die vraag was er niet eens nog?quote:
Ja, dat zeg je nu. Maar als je maar voldoende de illusie krijgt dat het allemaal echt en risicoloos is doe je het mogelijk wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik heb geen risico want er gaat geen cent van mij naar haar. Maar ok wie weet hmms stel dat het wel echt is?
Het gaat niet alleen om geld, ze kan ook met je gevoelens spelen. Ik vroeg je daar al eerder een paar keer naar: doet ze al helemaal verliefd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, Maar er klopt echt wel er veel nu om te denken van is real. Maakt nog niet uit want ik ben niet `zo retard om geld over te maken, Maar die vraag was er niet eens nog?
Geloof me illusie gaat er niet komen bij mij. Ook ga dit helemaal uitschenken tot het eind wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu. Maar als je maar voldoende de illusie krijgt dat het allemaal echt en risicoloos is doe je het mogelijk wel.
En nee, het is niet echt.
Die is er al, want je verkeert in de veronderstelling dat het niet perse een scam is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
Geloof me illusie gaat er niet komen bij mij. Ook ga dit helemaal uitschenken tot het eind wel.
Nou maakt mooi topic toch het is nog steeds live
Ja dat klopt wel. Maar ok ben daar niet heel gevoelig voor opzich. Mss is het wel waar? Jullie gaan gelijk van het slechte uit. Maar dit kan best. Ok duik ik me er in no fucking way maar hoeft zei nog niet te weten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om geld, ze kan ook met je gevoelens spelen. Ik vroeg je daar al eerder een paar keer naar: doet ze al helemaal verliefd?
Misschien is het wel waar dat ze verliefd op je is?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maar ok ben daar niet heel gevoelig voor opzich. Mss is het wel waar? Jullie gaan gelijk van het slechte uit. Maar dit kan best. Ok duik ik me er in no fucking way maar hoeft zei nog niet te weten.
Aan al jouw antwoorden hier te zien blijkt dat je er net super gevoelig voor bentquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maar ok ben daar niet heel gevoelig voor opzich. Mss is het wel waar? Jullie gaan gelijk van het slechte uit. Maar dit kan best. Ok duik ik me er in no fucking way maar hoeft zei nog niet te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |