Mogguhquote:Op zaterdag 28 december 2019 07:55 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen, veel te kort geslapen. Zo dadelijk 5 km hardlopen (oliebollenloop) met de club.
Het ijs staat op de auto's. Koekoek....![]()
Ik praat mezelf moed in omdat het vorig jaar hard regende bij de loop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 07:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh
Pfff zal lekker fris zijn tijdens het lopen dan
quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martin garrix vond ik net wel een heel experimenteel nummer van de animals..
Zo te zien wel... er is lekker een hoop volgeblaft vannacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:00 schreef Tris het volgende:
Nog gezellig geweest vannacht in het cafe?
Ik wou weer wakker worden voor Eve of the War om 5 uur, maar als ik Dago zn posts zie... kan ik hem beter gewoon zelf weer een keer luisteren in het nieuwe jaar, zonder afkap genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo te zien wel... er is lekker een hoop volgeblaft vannacht.
Ze bewegen best veel zo op de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo te zien wel... er is lekker een hoop volgeblaft vannacht.
Het hele verhaal aan een stuk is het mooistequote:Op zaterdag 28 december 2019 08:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wou weer wakker worden voor Eve of the War om 5 uur, maar als ik Dago zn posts zie... kan ik hem beter gewoon zelf weer een keer luisteren in het nieuwe jaar, zonder afkap genot
Ja, denk dat het inderdaad meteen weer de hele rit wordquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:10 schreef Tris het volgende:
[..]
Het hele verhaal aan een stuk is het mooiste
Dit uur begint inderdaad niet heel sterkquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had beter nog een kwartiertje mijn ogen kunnen sluiten.
En vast niet omdat het zo mooi wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:14 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vannacht dit stukje tekst
Zing een liedje voor me, Frans
Ook al is het in het Frans
Toen moest ik n beetje huilen van binnen
Nu ben ik nieuwsgierig welk liedje dat was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:14 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vannacht dit stukje tekst
Ook al is het in het Frans
Toen moest ik n beetje huilen van binnen
Thé Lau en Lange Frans - Zing voor mequote:Op zaterdag 28 december 2019 08:15 schreef Tris het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig welk liedje dat was.
Nee, ik controleerde daarna mn oren maar gelukkig geen bloed aangetroffen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
En vast niet omdat het zo mooi was
Ik vind het wel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie van MacArthur Park...
Ik vind dit echt klinken als nichtendisco... Donna kan wmb veel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:17 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooiJeugdsentiment.
Origineel is beter, dat zeker.
Nichtendiscoquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit echt klinken als nichtendisco... Donna kan wmb veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |