John Deacon er anders ook wel wat van!quote:Op zaterdag 28 december 2019 07:23 schreef Isorden het volgende:
En gelukkig doet Brian May met zn gitaar![]()
![]()
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 07:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
John Deacon er anders ook wel wat van!
Mogguhquote:Op zaterdag 28 december 2019 07:55 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen, veel te kort geslapen. Zo dadelijk 5 km hardlopen (oliebollenloop) met de club.
Het ijs staat op de auto's. Koekoek....![]()
Ik praat mezelf moed in omdat het vorig jaar hard regende bij de loop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 07:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh
Pfff zal lekker fris zijn tijdens het lopen dan
quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martin garrix vond ik net wel een heel experimenteel nummer van de animals..
Zo te zien wel... er is lekker een hoop volgeblaft vannacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:00 schreef Tris het volgende:
Nog gezellig geweest vannacht in het cafe?
Ik wou weer wakker worden voor Eve of the War om 5 uur, maar als ik Dago zn posts zie... kan ik hem beter gewoon zelf weer een keer luisteren in het nieuwe jaar, zonder afkap genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo te zien wel... er is lekker een hoop volgeblaft vannacht.
Ze bewegen best veel zo op de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo te zien wel... er is lekker een hoop volgeblaft vannacht.
Het hele verhaal aan een stuk is het mooistequote:Op zaterdag 28 december 2019 08:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wou weer wakker worden voor Eve of the War om 5 uur, maar als ik Dago zn posts zie... kan ik hem beter gewoon zelf weer een keer luisteren in het nieuwe jaar, zonder afkap genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |