Net al aan de orde geweest, maar jij zit in de onbekende hoek he? Wat REM betreft? Ik heb op Nightswimming gestemd en vroeger op Daysleeper.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij kent echt nog veel te weinig R.E.M.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Enlighten me. Wat is het bijzondere hier aan, buiten dat het een schrapende dronkelap is die wat mompelt?
Ik moet er ook eens heen gaan, ooit. Tot die tijd hopen dat een Solid Ground de lijst der lijsten inkomt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen.. je zag diverse mensen een traantje wegpinken.
Maar echt, elk café heeft wel een soortgelijke stamgast. Onverstaanbaar maar zijn verhaal altijd eindigend met 'of niet HAHAHAAHA KUCH KUCH BRGLGRH'quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:17 schreef Bugno3 het volgende:
een schrapende dronkelap is die wat mompelt?
Nightswimming en Drive vind ik het mooist.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Net al aan de orde geweest, maar jij zit in de onbekende hoek he? Wat REM betreft? Ik heb op Nightswimming gestemd en vroeger op Daysleeper.
Net als in de film?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij mag de volgende keer een toontje lager zingen.
Die staan ook niet allemaal in de Top 2000quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar echt, elk café heeft wel een soortgelijke stamgast. Onverstaanbaar maar zijn verhaal altijd eindigend met 'of niet HAHAHAAHA KUCH KUCH BRGLGRH'
Drive, sowieso.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nightswimming en Drive vind ik het mooist.
Veruit zn beste nummerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit nummer.
Hier is hij een stuk beter bij stem, dat kan helpen.
ik ken nagenoeg alles en de pareltjes zitten echt niet op de bekendere albums vind ik dan. Neemt niet weg dat R.E.M. veel moois gemaakt heeft wat wel bekend is. Behalve Shiney happy people. Dat is echt een verschrikking!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Net al aan de orde geweest, maar jij zit in de onbekende hoek he? Wat REM betreft? Ik heb op Nightswimming gestemd en vroeger op Daysleeper.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |