Ik denk dat ik 'm zo even opzet tijdens het nieuws.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel vaak geprobeerd, dus blijf nu maar bij een veilige Placebo..
Hallelujah ook 3 keer, volgens mij was dat het.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef Isorden het volgende:
Welk nummer staat er met de meeste versies in eigenlijk?
Feeling Good 3 keer...
Wie bied meer?
By far de beste natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij trouwens maar de Nina Simone versie
En One van U2, ook drie keerquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hallelujah ook 3 keer, volgens mij was dat het.
Die filmquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
One?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hallelujah ook 3 keer, volgens mij was dat het.
Goed, maar dit voegt tot nog toe niks er aan toe, waarom staat dit er uberhaupt in als de Nina Simone versie er ook in staatquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zijn stem is wel goed. Jammer dat hij zo'n gladjakkerige ideale schoonzoon is. Het Sam Smith-effect.
Ik vind het nummer in geen enkele versie fantastisch, maar die van Muse is het meest luisterbaar. Al vind ik het doodzonde dat ze hem op Origin of Symmetry hebben geplempt, dat anders het beste album aller tijden was geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat ligt eraanquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zijn stem is wel goed. Jammer dat hij zo'n gladjakkerige ideale schoonzoon is. Het Sam Smith-effect.
Gelukkig is Henk Poorts versie niet doorgedrongen en blijft Sound of Silence op 2quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En One van U2, ook drie keer
Die is ook oké ja.quote:
OOSquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het nummer in geen enkele versie fantastisch, maar die van Muse is het meest luisterbaar. Al vind ik het doodzonde dat ze hem op Origin of Symmetry hebben geplempt, dat anders het beste album aller tijden was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |