Ja, ik dacht mezelf eens te verrassenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt op allemaal nummers gestemd die je nog nooit gehoord hebt?
Vonden ze zelfs bij Pink Floyd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Echt mega genot deze plaat. Snowy is sowieso een geweldige gitarist
En Coldplay niet te vergetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik krijg Dumb & Dumber visioenen nu.
Dus deze uit 1984 vind je niks?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef DireStraits7 het volgende:
In de jaren '70 hadden ze gewoon de beste productie. Punt.
Dit is uit de jaren 80, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit is een beetje iets té.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Brothers in Arms is ook extreem mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
Al die liefde hier en dan zoveel haat voor Dire Straits. Terwijl dit gewoon Brothers In Arms gitaarwerk heeft.
Dire Straits is purequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
Al die liefde hier en dan zoveel haat voor Dire Straits. Terwijl dit gewoon Brothers In Arms gitaarwerk heeft.
Nog lekker ongepolijst, rauw en geen 200 lagen post-productie er aan toegevoegdquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar tegelijkertijd technisch beter dan het regelmatig rammelende 60s-geluid.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog lekker ongepolijst, rauw en geen 200 lagen post-productie er aan toegevoegd
Snowy White was wel eerderquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
Dan vind je Telegraph Road zeker ook te langquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Snowy White was wel eerder![]()
ik vind Brothers in Arms mooi als het bij de singleversie blijft, anders duurt ie mij te lang
Korte nummers is geen onderdeel van het vocabulaire van Dire Straitsquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ik vind Brothers in Arms mooi als het bij de singleversie blijft, anders duurt ie mij te lang
Laat me duidelijk zijn, ik kan allebei goed hebben, al is dit me aan de softe kant.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komt ook omdat dit liedje er maar één keer in staatquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
Hun albums staan vol met korte nummers..quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Korte nummers is geen onderdeel van het vocabulaire van Dire Straits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |