Harde metal?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een FOK!-band aankomen
Nu kijken of we Ringo nog kunnen vragen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een FOK!-band aankomen
Ben zo nu en dan op zoek naar nieuwe nummers om te spelen, en die speel ik al langere tijd, recent redelijk wat nummers van Pat Benatar ontdekt die ook gewoon een heerlijke baslijn hebbenquote:
Hennie Huisman heeft ook tijd genoeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu kijken of we Ringo nog kunnen vragen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucie Silvas en Marco Borsato.
Toch het origineel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt dat je dit weer in mijn geheugen plantquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat heb je altijd, je kan helaas niet alles meekrijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben zo nu en dan op zoek naar nieuwe nummers om te spelen, en die speel ik al langere tijd, recent redelijk wat nummers van Pat Benatar ontdekt die ook gewoon een heerlijke baslijn hebben
Heb het gevoel dat ik zo nog veel meer over het hoofd heen heb gezien
Probeer eens wat van Justicequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben zo nu en dan op zoek naar nieuwe nummers om te spelen, en die speel ik al langere tijd, recent redelijk wat nummers van Pat Benatar ontdekt die ook gewoon een heerlijke baslijn hebben
Heb het gevoel dat ik zo nog veel meer over het hoofd heen heb gezien
leuk voor oma iddquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef peaceman het volgende:
Ik zou hier nooit op stemmen, maar hoort er wel in zo’n zuchero
God wat hebben die dit nummer verpest.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |