Zit eigenlijk niets moois tussen, nee. Snap de hype rond die show niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord. Beste zangers
Enige pluspunt van die hype is Nightwish in de lijst, zij het met de 'verkeerde' nummers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Pino112 het volgende:
Beste Zangers-hype. Daar is Bart Arensje ook heel goed in, al die optredens pluggen in z'n sjow.
je vriendin riep?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, zometeen gaan we gezellig beffen.
JA ik keek alleen om Floorquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord. Beste zangers
Ik vind de versie van Foo Fighters wel een stuk beter dan die van Merol.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
... I am the Walrus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is knap gedaan maar ik vind het niet heel bijzonder. Geen reden om zo hoog in de lijst te staan wat mij betreft maar ik snap wel waarom zo veel mensen er op stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar... Maar de muziek is ook echt fantastisch in deze versie
En die stemmen van Floor en Henk zijn gewoon fenomenaal goed
+1quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zeg het maar alvast: Ik vind Foo Fighters niks. Een beetje eindeloos gerag wat in bijna alle nummers wel heel erg op elkaar lijkt. Ik kan niet echt het meerwaarde van die nummers zien.
Ja maar... #ophef! En ... sowieso: CONTENT!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belachelijk dat de mening van 1 columnist nu al nieuws is. T is geen lange verkiezing, gewoon 1 columnist die wat zegt
Vriend!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zeg het maar alvast: Ik vind Foo Fighters niks.
Best goed maar niet aan dit publiek besteed ben ik bangquote:
live zijn ze fantastisch, maar echt veel nummers die boven de middelmaat uitstijgen heb ze dan weer niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zeg het maar alvast: Ik vind Foo Fighters niks. Een beetje eindeloos gerag wat in bijna alle nummers wel heel erg op elkaar lijkt. Ik kan niet echt het meerwaarde van die nummers zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |