Daar kan ik me echt wel iets bij voorstellen, maar denk niet dat hun nummer hier in de top 2000 ook maar enig effect heeft gehad. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou zo lekker hebben ze het niet eens verwerkt, sommige bandleden zijn daarna best doorgeschoten in denkbeelden
GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
JIJ ZIT VEEL TE DIEP VAN BINNEN
Jeetje.quote:
Ik heb al een week ofzo geen reclame meerquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fok richt zich op nieuwe jeugd? Echt al de hele week alleen meer die VMBO reclame
je wil toch niet beweren dat je die niet doorhad?quote:
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt wel iets bij voorstellen, maar denk niet dat hun nummer hier in de top 2000 ook maar enig effect heeft gehad. Jij wel?
Wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:24 schreef Poppejans het volgende:
Tijd om me aan te kleden.
Vreselijk dit. Smerige rotvent. Vreemdgaan en heel NL omarmt je ook nog
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wil toch niet beweren dat je die niet doorhad?
Dat is Marco Borsato... vroegah braken ze die nummers nog wel eens afquote:
De reactie van Nederland op bn'ers die vreemdgaan verschilt nogal.quote:
Dat was dan ook meer een stukje "verwerking" voor de stemmers. Het nieuws heeft ze geraakt, en in reactie daarop stemmen ze een bepaald nummer in de lijst. Misschien heeft het iemand geholpen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt wel iets bij voorstellen, maar denk niet dat hun nummer hier in de top 2000 ook maar enig effect heeft gehad. Jij wel?
een nummer wat ze allemaal daarvoor niet kenden.. tja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was dan ook meer een stukje "verwerking" voor de stemmers. Het nieuws heeft ze geraakt, en in reactie daarop stemmen ze een bepaald nummer in de lijst. Misschien heeft het iemand geholpen.
Vooral platenbazen die daarna allemaal oude live registraties van het Bataclan gingen uitbrengen.....quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was dan ook meer een stukje "verwerking" voor de stemmers. Het nieuws heeft ze geraakt, en in reactie daarop stemmen ze een bepaald nummer in de lijst. Misschien heeft het iemand geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |