En voor Keerlsquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja plaatsmaken voor Dance monkey, blof, suzanne en freek
Dat laatste kan ik prima me levenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Tones and I zo hoog?
Verbaast me dan des te meer wel dat Hoe het Danst de lijst niet eens heeft gehaald...
er is hoopquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Tones and I zo hoog?
Verbaast me dan des te meer wel dat Hoe het Danst de lijst niet eens heeft gehaald...
Dat vind ik nog altijd vreemd ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Tones and I zo hoog?
die is er wel weer uit toch? hoop ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Eagles of Death Metal is beter.
Daar is inderdaad wel wat voor te zeggen, hoe het danst vind ik prima naar te luisteren. Dat geschreeuw in Tones en I niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef TheVulture het volgende:
ciaoquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga richting sportschool even proberen alvast wat kerstkilo's eraf te krijgen. Tot later
Ben er ook niet rouwig om, maar daar lijkt dan toch iets mis te zijn gegaan, was het een vrije keuze?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik prima me leven
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga richting sportschool even proberen alvast wat kerstkilo's eraf te krijgen. Tot later
Ja, heeft er maar 1 jaar ingestaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is er wel weer uit toch? hoop ik
Was eigenlijk best schandalig, om als 'tribute' aan die band een soort flutcovertje in de lijst te stemmen ipv een echt nummer van ze.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is er wel weer uit toch? hoop ik
Meteen Dance Monkey verder ontwijken?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja ja en jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was eigenlijk best schandalig, om als 'tribute' aan die band een soort flutcovertje in de lijst te stemmen ipv een echt nummer van ze.
Ja, nu kan het nog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Meteen Dance Monkey verder ontwijken?
Ja wat denk je? Die vraag kun je zelf wellicht beantwoorden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ja en ja
en daarbij waren ze niet dood, dus waarom een tribute?
Het scheelde nu ook weer niet heel veelquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ja en ja
en daarbij waren ze niet dood, dus waarom een tribute?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |