Dit uurtje was vijf jaar geleden ook een mogelijkheid ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval een ouderwets top 2000 uurtje
Komt die klereplaat zo?quote:
ik vond m eerst wel grappig, maar veel te vaak gehoord en helemaal klaar meequote:
Schijnbaar. Ik ben erg benieuwd. Ik ken die plaat niet.quote:
Ja op 1348quote:
Ja maar Nederland is wansmaak land, dus kan nooit goed zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:02 schreef asco het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik ben erg benieuwd. Ik ken die plaat niet.
Staat gewoon al 11 weken op 1 zag ik gisteren. lol
Heeft ie wel bij het juiste nummer gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die ophef over Stenders z'n afkap actie
Wie?quote:
Kan die ook gewoon niet maken, erg arrogant om je eigen smaak boven de lijst te zetten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die ophef over Stenders z'n afkap actie
dat denk je maar...quote:
Ja nou dat. En hij krijgt nog drie keer Borsatoquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heeft ie wel bij het juiste nummer gedaan
Genoeg Echte kwaliteit die afgekapt wordtquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Kan die ook gewoon niet maken, erg arrogant om je eigen smaak boven de lijst te zetten.
3x afkap krijgen we dus nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja nou dat. En hij krijgt nog drie keer Borsato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |