Ik zou ze allebei niet doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Griesmeelpap en plumpudding.
Ze doen elkaar al, dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei niet doen
Hmm, zouden er echt zoveel stemmers dusdanig gevoelig zijn voor zo'n dj push dat meerderen van dit soort gevallen gewoon de Top 2000 halen? Ik blijf me er oprecht over verbazen hoe makkelijk dit gaat. Als je 1 populaire dj aan je zijde hebt is het nu meestal al genoeg om een plekje in de Top 2000 te vergaren. Zie ook The Teskey Brothers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mevrouw Pippen heeft Rob Stenders hem geplugd.
Mevrouw Pippen is groot fan van Stenders.
Staat de zoon van Willie Nelson eigenlijk in de lijst? Dat was ook zo’n fantastisch liedje.
Ik twijfel nog over Suzan ......quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei niet doen
Supersonic had er wel in mogen staan jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:28 schreef jrwl het volgende:
More than words vind ik een erg goed nummer.
En inderdaad te weinig Oasis in de lijst. Ik mis Supersonic, The shock of the lightning, Im outta time etc
Als je weg gaat krijg je problemen. Maar als je blijft twee keer zoveel.quote:
quote:
Wie van de twee is Freek precies?quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Griesmeelpap en plumpudding.
In dat geval voel ik geen behoefte om mee te doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze doen elkaar al, dat scheelt dan weer.
Of het puur is weet ik niet.
Links.quote:
En dat is precies waarom ze openheid moeten geven over aantal stemmen etc. Er is geen ENKEL reden om het niet te doen. Behalve dat ze dan door de mand kunnen vallen, omdat het opvalt dat ze schuiven met nummers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hmm, zouden er echt zoveel stemmers dusdanig gevoelig zijn voor zo'n dj push dat meerderen van dit soort gevallen gewoon de Top 2000 halen? Ik blijf me er oprecht over verbazen hoe makkelijk dit gaat. Als je 1 populaire dj aan je zijde hebt is het nu meestal al genoeg om een plekje in de Top 2000 te vergaren. Zie ook The Teskey Brothers.
De argwanende persoon die in me zit vraagt zich toch af of dit wel helemaal zuivere koffie is. Ook gezien het verleden van Radio 2. Voor hetzelfde geldt eindigt een Stapleton gewoon bubbling under op plek 2500 en is de redactie wat aan het schuiven. Toch niemand die het kan controleren.
Weet je, ik zou me niet te druk maken om die lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hmm, zouden er echt zoveel stemmers dusdanig gevoelig zijn voor zo'n dj push dat meerderen van dit soort gevallen gewoon de Top 2000 halen? Ik blijf me er oprecht over verbazen hoe makkelijk dit gaat. Als je 1 populaire dj aan je zijde hebt is het nu meestal al genoeg om een plekje in de Top 2000 te vergaren. Zie ook The Teskey Brothers.
De argwanende persoon die in me zit vraagt zich toch af of dit wel helemaal zuivere koffie is. Ook gezien het verleden van Radio 2. Voor hetzelfde geldt eindigt een Stapleton gewoon bubbling under op plek 2500 en is de redactie wat aan het schuiven. Toch niemand die het kan controleren.
ja ze staan erin. Behelp jezelf, gunst, je zult het wel overleven, niet? En dank voor je hulp nog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:26 schreef Kyran het volgende:
Even serieus he. Ik heb hier heel vaak de namen Susan en Freek voorbij zien komen en zie dat ze ook in de lijst staan straks, maar WHO THE FUCK zijn het?
Echt totaal gemist volgens mij.
Juist!quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:31 schreef Kyran het volgende:
En dat is precies waarom ze openheid moeten geven over aantal stemmen etc. Er is geen ENKEL reden om het niet te doen. Behalve dat ze dan door de mand kunnen vallen, omdat het opvalt dat ze schuiven met nummers.
En Whatever, Listen Up, Some might say horen er ook in wat mij betreft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Supersonic had er wel in mogen staan ja
De rest van de nummers die je noemt zit wmb niet eens in de top 20 van hun beste nummers![]()
Slide away had er zeker bij moeten staan
Luister veel Radio 2 (vooral in de ochtend), dus dan ken ik het misschien wel, maar nooit artiesten erbij gehoord ofzo. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:33 schreef Gretzl het volgende:
Als je het afzet tegen andere Nederlandstalige artiesten hebben Freek & Suzan de afgelopen twee jaar bovenmatig veel aandacht gekregen van Radio 2. Als het Avond Is is in een jaar tijd zo'n 150x gedraaid, dat is bijna eens in de 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |