Over Johan gesproken ... dat meest bekende nummer van Cuby waar hij destijds de manager van was wordt net na drieën gedraaid.quote:
Volgens NPO Radio 2 komt dat omdat dat soort nummers stemmen krijgen van zelfde stemmers, dus altijd bijelkaar eindigen of in de nacht terecht komen. Zelfde met Angel of Death bijvoorbeeld. Altijd ongeveer zelfde aantal stemmers, dus altijd in de nacht. Als je het gelooft natuurlijk ....quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oeh, volgende uur twee keer Hazes'n Vriend én Het Is Koud Zonder Jou? Allebei van hetzelfde album? In hetzelfde uur? In de diepe graveyard?
Nah. Er wordt geschoven en flink ook.
Ik lees hetquote:Op vrijdag 27 december 2019 03:03 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
lees je dit? Anders ben ik geblokt haha
ja das stukken mooierquote:Op vrijdag 27 december 2019 03:04 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer had ook in mn lijstje gekunt, ben alleen toch voor window of my eyes gegaan
Ja, het was dit nummer inderdaad dat ze speelden. Mijn fout. Met 4 solosquote:
Twist and Shouf kan je bijna niet niet kennen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 03:04 schreef Kyran het volgende:
1438 Appleknockers Flophouse Cuby & The Blizzards![]()
1437 Forever Autumn Jeff Wayne![]()
1436 Harvest Neil Young![]()
1435 The Way It Is Bruce Hornsby & The Range![]()
1434 City Of Blinding Lights U2![]()
1433 Twist And Shout The Beatles![]()
1432 Glycerine Bush![]()
1431 Down On The Corner Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
![]()
1430 Always Remember Us This Way Lady Gaga![]()
1429 'n Vriend André Hazes![]()
1428 One More Time Daft Punk![]()
![]()
![]()
Ik moet echt leren titels onthouden
Dat doe ik denk ik 2-3x per jaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 03:07 schreef PippenScottie het volgende:
En ik raad iedereen aan om War of the Worlds helemaal te luisteren
quote:
cool weet niet hoe policor moderatoren hier zijn. Mag nog geen pb lezen. Had een auromatisch berichtje dat ik dan een tijdje lid moet zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |