Kutpubliek. Nederland, smakeloos.quote:
Deze post, ik nomineer hemquote:Op donderdag 26 december 2019 22:47 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet het beste nummer van The Opposites. Naar mijn mening hebben The Opposites hun beste nummer nooit gemaakt.
Vrij naar Herman Finkers
Champagne Supernova.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slide Away is het enige juiste antwoord.
Dit kan op een tegeltjequote:Op donderdag 26 december 2019 22:47 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet het beste nummer van The Opposites. Naar mijn mening hebben The Opposites hun beste nummer nooit gemaakt.
Vrij naar Herman Finkers
Heeft Patrick Kicken gelijk door te beweren dat Rob Stenders vanmiddag te ver ging door Wat Zou Je Doen al na 1 minuut af te kappen? Ik ben er nog niet helemaal uit. Voor een enkele keer zou je het kunnen opvatten als 'humoristisch', maar wie zegt dat dit geen precedent oplevert? Uiteindelijk krijgen alle dj's genoeg tijd om tussen de platen door te praten. Als ze te veel lullen is dat hun probleem. De Top 2000 hoort in dienst van de muziek te staan, niet van de dj's. De dj's zijn niet te sterren, dat is de luisteraarquote:Op donderdag 26 december 2019 22:27 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]Nagenietentwitter:TomCroesNL twitterde op donderdag 26-12-2019 om 16:01:49Hahaha Rob Stenders held! Kapt gewoon even Marco Borsato Ali B- Wat zou je doen af 😂😂😂. #Top2000 #Top2000cafe #NPORadio2 #Watdoetdieplaatindelijst https://t.co/cTfz1X5gvB reageer retweet
Dan kun je nog 1 nummer blijven hangen voor Suzan en Freekquote:Op donderdag 26 december 2019 22:48 schreef ok01 het volgende:
Ik ga proberen op te blijven voor Sam Cooke vandaag
Je valt in een prima nummerquote:
Laagste notering ooitquote:
Goeie zaak en welkom terugquote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, lange rit huiswaarts.
Mevrouw Pippen rijdt, ik was de designated drinker.
Tuurlijk heeft Kicken gelijk, het kan echt niet. Daarom moet Stenders geen hitlijsten presenteren, maar lekker alleen zijn eigen programma('s). Daarin is hij 1 van de besten.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heeft Patrick Kicken gelijk door te beweren dat Rob Stenders vanmiddag te ver ging door Wat Zou Je Doen al na 1 minuut af te kappen? Ik ben er nog niet helemaal uit. Voor een enkele keer zou je het kunnen opvatten als 'humoristisch', maar wie zegt dat dit geen precedent oplevert? Uiteindelijk krijgen alle dj's genoeg tijd om tussen de platen door te praten. Als ze te veel lullen is dat hun probleem. De Top 2000 hoort in dienst van de muziek te staan, niet van de dj's. De dj's zijn niet te sterren, dat is de luisteraar
Hippies sterven uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laagste notering ooit
[ afbeelding ]
Het helpt wel mee om in slaap te vallenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dan kun je nog 1 nummer blijven hangen voor Suzan en Freek
Groeten aan mevrouw Pippenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, lange rit huiswaarts.
Mevrouw Pippen rijdt, ik was de designated drinker.
Onder Nick en Simon zelfsquote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laagste notering ooit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |