Zonder Liam is het beter, dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in ‘96 in de Vredenburg gezien, toen kapte Liam er halverwege mee, ging Noel akoestisch verder.
Daar gaan we gewoon op wachten natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
Verdomme Appleknockers Flophouse midden in de nacht
de beste staat er helemaal niet inquote:Op donderdag 26 december 2019 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niet, die hadden we gisteren al.
Morgen klussen dus niet heel verstandig.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Daar gaan we gewoon op wachten natuurlijk
Die komt vlak voor mijn 1e stemlijstgenot, word nog een lange nachtquote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
Verdomme Appleknockers Flophouse midden in de nacht
Dat is wel een beetje waar ik bang voor ben als ze ooit een reünie-tour gaan doen. Dat ze dan een paar optredens voor het optreden in Nederland ermee stoppenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in ‘96 in de Vredenburg gezien, toen kapte Liam er halverwege mee, ging Noel akoestisch verder.
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Speelden ze toen ook al Night on Broadway
Eensch, zeker de beste van de disco Bee Geesquote:
En Voltooid Verleden Tijdquote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die komt vlak voor mijn 1e stemlijstgenot, word nog een lange nacht
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eensch, zeker de beste van de disco Bee Gees
Slide Away is het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Masterplan, jongens.
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
You Win Again natuurlijk. Het nummer. Niet dat ik dat nu tegen jou zeg. Dat je wint. En zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |