abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 30 december 2019 @ 10:41:10 #151
382129 crew  Donna
pi_190765070
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in 3,5 week even een paar uurtjes alleen thuis O+
Zometeen wel weer op bezoek bij mijn ouders.
Heerlijk even. Ik ben dus alleen op kantoor.

Vanmiddag naar huis, dan kan ik ook met dochter mee naar de huisarts. Willen toch even zeker weten dat haar longen schoon zijn. Voor je het weet ben je verder van huis.

En warempel, onze 'altijd op vakantie' huisarts is er gewoon deze week. :X
pi_190765096
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:40 schreef Donna het volgende:

[..]

Het klinkt wel leuk! :D
Ja is het ook! Je hebt er verassend weinig voor nodig.. ideaal om hier buiten de werkplaats te doen. Ben nu bezig om 1 vak van dit te
Maken:
pi_190765177
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:41 schreef Donna het volgende:

[..]

Heerlijk even. Ik ben dus alleen op kantoor.

Vanmiddag naar huis, dan kan ik ook met dochter mee naar de huisarts. Willen toch even zeker weten dat haar longen schoon zijn. Voor je het weet ben je verder van huis.

En warempel, onze 'altijd op vakantie' huisarts is er gewoon deze week. :X
En dat op deze dag, dan zou je hem juist op vakantie verwachten
pi_190765188
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 10:42 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja is het ook! Je hebt er verassend weinig voor nodig.. ideaal om hier buiten de werkplaats te doen. Ben nu bezig om 1 vak van dit te
Maken:
[ afbeelding ]
Gaaf :) ik kende het nog niet
  Moderator maandag 30 december 2019 @ 10:52:29 #155
382129 crew  Donna
pi_190765315
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En dat op deze dag, dan zou je hem juist op vakantie verwachten
Ja daarom. Zei gisteren al tegen m'n vriend, hij zal wel weer op vakantie zijn. Maar het is een wonder :P
  Moderator maandag 30 december 2019 @ 10:52:39 #156
382129 crew  Donna
pi_190765318
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 10:42 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja is het ook! Je hebt er verassend weinig voor nodig.. ideaal om hier buiten de werkplaats te doen. Ben nu bezig om 1 vak van dit te
Maken:
[ afbeelding ]
Heel erg gaaf zeg!
  maandag 30 december 2019 @ 11:34:38 #157
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190766162
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 10:42 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja is het ook! Je hebt er verassend weinig voor nodig.. ideaal om hier buiten de werkplaats te doen. Ben nu bezig om 1 vak van dit te
Maken:
[ afbeelding ]
Wat tof!

quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 10:52 schreef Donna het volgende:

[..]

Ja daarom. Zei gisteren al tegen m'n vriend, hij zal wel weer op vakantie zijn. Maar het is een wonder :P
Zijn vrije dagen zullen wel op zijn dan. :D

Zo, stukje gewandeld en ik leef nog. :+ Tegen de tijd dat ik bijgekomen ben, kan ik de was ophangen. Kan ik daar weer van uitpuffen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190769475
Mijn schoonzusje heeft een notitieboekjesset voor me gekocht (vijf bij elkaar passende boekjes in een box). Het zijn vijf boekjes en ik zoek invulling...

1. mandala's teken
2. zentangle
3. quotes versieren

en dan nog eventueel
4. een soort wie ben ik boekje, gewoon allerlei lijstjes en verhaaltjes die heel positief zijn (als iemand goede ideeën heeft voor invulling graag)

en dan nog een vijfje... wat zou ik daarin doen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190772957
Oeh sterkte met de kleine @Donna, wel fijn dat de huisarts er nu dan wel gewoon is. Beterschap voor haar!
@FranticDJ, ik heb et al eerder gezegd volgens mij, maar vind het echt zo gaaf wat je aan het maken bent _O_
@ChildoftheStars, wat een leuk cadeau! Maar je hoeft toch niet van te voren alles al helemaal te bedenken? Misschien bedenk je later nog een idee. Of wil je hem gebruiken als reisjournal als je een keer een weekendje weg/op vakantie gaat ofzo.

Verjaardag van mn neefje was erg gezellig gisteren, en hij vond de puzzels erg leuk *O*

Ik zou vandaag eigenlijk een spel gaan spelen en lunchen bij het herstelcentrum, maar na twee drukke dagen met veel gereis zag ik dat toch niet zitten. Want morgen met O&N ga ik er wel ook al heen 's middags en 's avonds nog flink feesten (de hele bende komt gewoon bij mij thuis nu, maar dat wordt wel flink losgaan :+ ). Dus nu gewoon lekker een dagje thuis allerlei klusjes gedaan en dat was echt fijn en geeft een hoop rust nu het gedaan is ^O^
- Aanvraag gedaan over iets financieels waar ik allerlei formulieren moest invullen
- Administratie die nog niet in de mappen zat uitgezocht en in de mappen gedaan
- Blogs nagekeken voor mn vrijwilligerswerk
- Mand met tijdschriften uitgezocht en gesorteerd
- Kasboek bijgewerkt

Dus dat is mooi klaar zo aan het eind van het jaar ^O^
Zo alleen nog even de afwas doen en vanavond relaxed darten kijken :)

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 30-12-2019 16:49:11 ]
pi_190777152
Wat zijn verder de plannen voor iedereen morgen? *O*
  maandag 30 december 2019 @ 19:49:29 #161
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190778400
Werken totdat de treintjes het overnemen. (Politie, brandweer en gemeente) dan naar huis en hopelijk een rustig avondje op de bank met lekkere hapjes.

1 januari schaderapport naar de burgemeester daarna tot 7 januari vrij. *O*
pi_190778474
@_Hestia_ naja... dat is voor mij een onderdeel van de pret ;)

@Sarabi Een paar terug heb ik besloten dat ik met O&N niet sociaal hoef te zijn. Het liefst blijf ik thuis, ga ik uitgebreid aan de slag met "speciale" knutselprojecten (lekker klooien met verf en journals en invulboekjes en quilling en handwerken en noem maar op), gewoon iets heel uitgebreids. En natuurlijk heb ik lekkere hapjes voor mezelf gehaald en ga ik maken. Flesje Canei erbij (en ja, ik gun mezelf ook duurder, maar Canei is mijn lievelingswijn)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190778670
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 19:09 schreef Sarabi het volgende:
Wat zijn verder de plannen voor iedereen morgen? *O*
Tot zo’n 8 jaar geleden moest ik elke NYE werken, werkte in een discotheek die om 01.00 open ging. Mensen (ook personeel) kwamen van heinde en verre dus daar vierden we ook altijd samen NYE mee.

Daarna ben ik gaan varen (discotheek is ook gesloten inmiddels) en ben ik maar 1x per 3 jaar thuis. En door wijzigingen in m’n vaarschema nu om het jaar vanaf dit jaar.

Morgenavond met de schoon familie en mijn ouders eten. Op z’n Zweeds, met Nederlandse oliebollen :7 Daarna redelijk op tijd naar bed. Want 1 januari om 10u in de auto terug naar NL, om op 2 januari (via Kopenhagen :’) ) naar Noorwegen te vliegen om weer te gaan werken.

Jij nog wat van plan?
pi_190779331
's Middags dus bij dat herstelcentrum Oud-Hollandse spelletjes spelen en oliebollen eten en warme choco drinken etc.
's Avonds eerst BBQen ( ik heb dat niet verzonnen hoor _O- ) en vuurkorf met de buufs + aanhang en daarna met de bende gabbers hier thuis. En ik wil niet weten voor hoeveel euro ze aan vuurwerk gaan afsteken, zijn auto's vol heen en weer naar Duitsland gereden vandaag nog :+
Ik denk dat ze genoeg hebben om tot mijn verjaardag 3 januari door te gaan _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door _Hestia_ op 30-12-2019 20:20:51 ]
pi_190780386
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 19:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Tot zo’n 8 jaar geleden moest ik elke NYE werken, werkte in een discotheek die om 01.00 open ging. Mensen (ook personeel) kwamen van heinde en verre dus daar vierden we ook altijd samen NYE mee.

Daarna ben ik gaan varen (discotheek is ook gesloten inmiddels) en ben ik maar 1x per 3 jaar thuis. En door wijzigingen in m’n vaarschema nu om het jaar vanaf dit jaar.

Morgenavond met de schoon familie en mijn ouders eten. Op z’n Zweeds, met Nederlandse oliebollen :7 Daarna redelijk op tijd naar bed. Want 1 januari om 10u in de auto terug naar NL, om op 2 januari (via Kopenhagen :’) ) naar Noorwegen te vliegen om weer te gaan werken.

Jij nog wat van plan?
Wel bijzonder om het dan met jullie beide ouders te kunnen vieren :)
Geniet er van!

Wij vieren het voor 2e jaar op een rij in de Efteling. Even geen familieverplichtingen maar gewoon samen in attracties en tussendoor lekker eten en drinken.
pi_190780430
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 20:15 schreef _Hestia_ het volgende:
's Middags dus bij dat herstelcentrum Oud-Hollandse spelletjes spelen en oliebollen eten en warme choco drinken etc.
's Avonds eerst BBQen ( ik heb dat niet verzonnen hoor _O- ) en vuurkorf met de buufs + aanhang en daarna met de bende gabbers hier thuis. En ik wil niet weten voor hoeveel euro ze aan vuurwerk gaan afsteken, zijn auto's vol heen en weer naar Duitsland gereden vandaag nog :+
Ik denk dat ze genoeg hebben om tot mijn verjaardag 3 januari door te gaan _O-
Dat wordt vast een zooitje :D let je op je handen en ogen.
pi_190796307
Goedemorgen mensjes :)

Gezien de afgelopen nachten redelijk lang geslapen. En goed geslapen. Ik heb zo'n vermoeden dat het ritme rechttrekken gemakkelijker gaat worden dan ik in eerste instantie dacht.

Wanneer het een wat christelijker tijdstip is ga ik rustig oliebollen bakken en lekker bezig. Ergens eind van de ochtend of in de middag nog lekker slapen en dan kan ik vanavond en vannacht wel aan

2019 was een heel bijzonder jaar voor me. Een goed jaar. Ik ben maar twee keer opgenomen geweest. Een keer in de kliniek en een halfjaar fasehuis en dat laatste heeft me echt goed gedaan. Zelfs zo goed dat ik daarna tijdens een psychose thuis kon blijven.
Daarnaast ben ik echt wel van mezelf gaan houden en grotendeels accepteren. Ik ben niet meer een hoopje schuldgevoel dat door het leven kruipt. Ik ben een volwaardig mens dat leeft.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190796886
Goedemorgen :W

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 05:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

2019 was een heel bijzonder jaar voor me. Een goed jaar. Ik ben maar twee keer opgenomen geweest. Een keer in de kliniek en een halfjaar fasehuis en dat laatste heeft me echt goed gedaan. Zelfs zo goed dat ik daarna tijdens een psychose thuis kon blijven.
Daarnaast ben ik echt wel van mezelf gaan houden en grotendeels accepteren. Ik ben niet meer een hoopje schuldgevoel dat door het leven kruipt. Ik ben een volwaardig mens dat leeft.
Wauw ik ben een beetje stil van je laatste alinea en vooral je laatste zin. Ik ben echt zo blij voor je hoe het afgelopen jaar is gegaan. Ik heb je echt zo zien veranderen en daar mag je echt super trots op zijn ^O^
Jij bent idd net zo belangrijk als ieder ander. En ik lees niet meer in elke post "sorry" idd. Ik gun het je echt dat je deze lijn door kunt zetten :*

Iedereen veel plezier met alle plannen. En op zo'n dag als vandaag naar de Efteling lijkt mij ook wel chill @Sarabi :D
pi_190798883
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 07:20 schreef _Hestia_ het volgende:

Jij bent idd net zo belangrijk als ieder ander. En ik lees niet meer in elke post "sorry" idd. Ik gun het je echt dat je deze lijn door kunt zetten :*


:Y
pi_190799439
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 20:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel bijzonder om het dan met jullie beide ouders te kunnen vieren :)
Geniet er van!
Yup! thanks, nog even zien hoe ik in Nederland kom morgen haha. Startmotor van de auto is overleden en die hebben ze uiteraard niet op de plank liggen.

quote:
Wij vieren het voor 2e jaar op een rij in de Efteling. Even geen familieverplichtingen maar gewoon samen in attracties en tussendoor lekker eten en drinken.
ah! veel plezier!
pi_190800436
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Yup! thanks, nog even zien hoe ik in Nederland kom morgen haha. Startmotor van de auto is overleden en die hebben ze uiteraard niet op de plank liggen.
[..]

ah! veel plezier!
Ai dat wordt wat later naar NL rijden?
pi_190800454
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 11:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ai dat wordt wat later naar NL rijden?
Haha ik vlieg 2 januari al weer naar 't schip in principe :+ dus ben aan 't kijken wat we kunnen regelen..

proberen nu wel vanmiddag / eind van de dag een startmotor hier te hebben, dan eventueel zelf vanavond inbouwen in de werkplaats van mn schoonvader.
pi_190800593
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Haha ik vlieg 2 januari al weer naar 't schip in principe :+ dus ben aan 't kijken wat we kunnen regelen..

proberen nu wel vanmiddag / eind van de dag een startmotor hier te hebben, dan eventueel zelf vanavond inbouwen in de werkplaats van mn schoonvader.
Succes!
pi_190800663
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 07:20 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W
[..]

Wauw ik ben een beetje stil van je laatste alinea en vooral je laatste zin. Ik ben echt zo blij voor je hoe het afgelopen jaar is gegaan. Ik heb je echt zo zien veranderen en daar mag je echt super trots op zijn ^O^
Jij bent idd net zo belangrijk als ieder ander. En ik lees niet meer in elke post "sorry" idd. Ik gun het je echt dat je deze lijn door kunt zetten :*

Iedereen veel plezier met alle plannen. En op zo'n dag als vandaag naar de Efteling lijkt mij ook wel chill @:Sarabi :D
Dank je wel meid! Het begon heel simpel door er altijd op te letten geen sorry te zeggen (tenzij ik echt wat doms deed natuurlijk) en door het veel minder te zeggen ging ik het ook veel minder voelen :) Dank je wel meid :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:Y
*;

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Haha ik vlieg 2 januari al weer naar 't schip in principe :+ dus ben aan 't kijken wat we kunnen regelen..

proberen nu wel vanmiddag / eind van de dag een startmotor hier te hebben, dan eventueel zelf vanavond inbouwen in de werkplaats van mn schoonvader.
Dat klinkt heel erg stressvol... Trek je dat een beetje?
Succes ermee :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 31 december 2019 @ 11:24:54 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190800737
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 05:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensjes :)

Gezien de afgelopen nachten redelijk lang geslapen. En goed geslapen. Ik heb zo'n vermoeden dat het ritme rechttrekken gemakkelijker gaat worden dan ik in eerste instantie dacht.

Wanneer het een wat christelijker tijdstip is ga ik rustig oliebollen bakken en lekker bezig. Ergens eind van de ochtend of in de middag nog lekker slapen en dan kan ik vanavond en vannacht wel aan

2019 was een heel bijzonder jaar voor me. Een goed jaar. Ik ben maar twee keer opgenomen geweest. Een keer in de kliniek en een halfjaar fasehuis en dat laatste heeft me echt goed gedaan. Zelfs zo goed dat ik daarna tijdens een psychose thuis kon blijven.
Daarnaast ben ik echt wel van mezelf gaan houden en grotendeels accepteren. Ik ben niet meer een hoopje schuldgevoel dat door het leven kruipt. Ik ben een volwaardig mens dat leeft.
O+ *O*
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')